دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
سردار میرفیضی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی و دریابانی مازندران:
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به توجه این نیرو به حفظ قرآن و مفاهیم آن، و ترویج قرآن و احکام دین، گفت: در سه سال گذشته مازندران توانسته است رتبه نخست کشوری را در بخش قرآن و احکام داشته باشد، اکنون تعداد زیادی حافظ قرآن در پرسنل نیروی انتظامی مازندران یا خانواده آنها داریم.
نیروی انتظامی مازندران در سه سال گذشته رتبه نخست را در فعالیت‎های قرآن و احکام ناجا به‎دست آورد

به گزارش آوای خزر از ساری، سید محمود میرفیضی شب گذشته در دیدار فرماندهان انتظامی و دریابانی مازندران با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) و خسته‎نباشید به همکاران خود در دریابانی، یگان ویژه، مدیران و فرماندهان و پرسنل انتظامی، اظهار داشت: هفته ناجا بهانه‎ای برای این نشست است تا از هم از بیانات نماینده ولی فقیه در مازندران استفاده کنیم و هم به بیان عملکرد 6 ماهه نخست سال‎جاری در حوزه‎های مختلف ‎ انتظامی بپردازیم.

وی با بیان اینکه پلیس و همه نهادها در تولید امنیت اجتماعی نقش دارند، افزود: ارتباط مناسب با مردم سبب اعتماد و اعتماد نیز سبب احساس امنیت و افزایش تعامل با پلیس می‌شود.

عضو شورای تأمین مازندران تصریح کرد: ابتدا باید افراد جامعه «خودکنترلی» و «خودپایی» داشته باشند و اجتماع نیز باید بستری ایجاد کند تا جامعه‎ای امن داشته باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس در برابر مردم یار مهربان و در برابر متخلفان دارای اقتدار است، اما هنوز با پلیس در طراز جمهوری اسلامی فاصله داریم .

سردار میرفیضی با اشاره به اهمیت فعالیت‎های فرهنگی پلیس، اظهار داشت: علاوه بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر، به حفظ قرآن و مفاهیم آن، و ترویج قرآن و احکام دین توجه ویژه‎ای شده است و در سه سال گذشته مازندران توانسته است رتبه نخست کشوری را در بخش قرآن و احکام داشته باشد، اکنون تعداد زیادی حافظ  قرآن در پرسنل نیروی انتظامی مازندران یا خانواده آنها داریم.

عضو شورای تأمین مازندران به بیان عملکرد پلیس انتظامی استان در نیمه اول سالجاری پرداخت و گفت: یکی از فعالیت‎های مهم این نیرو، آزادسازی 145 هزار مترمربع زمین در سراسر استان بوده که توسط زمین‎خواران یا افراد ناآگاه تصرف شده بود، ارزش این اراضی 95 میلیارد تومان بوده و نسبت به سال گذشته رشد 40 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین به افزایش دستگیری و کشفیات در بحث مواد مخدر، اقدامات مؤثر در برخورد با اراذل و اوباش و برخورد قاطع با گردن‎کشان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی، تشدید مقابله با کلاهبرداران اینترنتی و استفاده از مدیریت و برنامه‎ریزی خوب در کاهش تصادفات و بار ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد: این فعالیتها همچنان با اقتدار پلیس ادامه خواهد داشت و در کنار آن نیز آموزشهای پیشگیرانه را با برگزاری کلاس‎های مختلف ادامه می‎دهیم.

وی در پایان گفت: هدف اصلی و آرمانی خدمتگزاران عرصه انتظامی افزایش رضایتمندی مردم و مسئولان کشور و در نهایت نیز رضای باریتعالی است. 

لازم به ذکر است؛ دیدار فرماندهان انتظامی و دریابانی مازندران با  آیت‎الله طبرسی نماینده ولی فقیه در این استان، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان بوده است و در ابتدای این دیدار نیز با توجه به قرارداشتن در ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش، دقایقی به مداحی و سینه‌زنی اختصاص یافت.

نیروی انتظامی مازندران در سه سال گذشته رتبه نخست را در فعالیت‎های قرآن و احکام ناجا به‎دست آورد

نیروی انتظامی مازندران در سه سال گذشته رتبه نخست را در فعالیت‎های قرآن و احکام ناجا به‎دست آورد

نیروی انتظامی مازندران در سه سال گذشته رتبه نخست را در فعالیت‎های قرآن و احکام ناجا به‎دست آورد

انتهای پیام/ 
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار