دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: 100 درصد اعتبارات بخش تسهیلات اشتغال در سال‌جاری از سوی بانک‎های ملی، رفاه، پست‎بانک و رسالت در این استان، توزیع شد.
توزیع 100 درصد اعتبارات بخش تسهیلات اشتغال از سوی بانک‎های ملی، رفاه، پست‎بانک و رسالت مازندران در سال‎جاری

به گزارش آوای خزر از ساری،حسن خیریان‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال مازندران با اشاره به اینکه از محل بسته حمایتی رونق تولید در مازندران 560 فقره پرداختی مجموعا بالغ بر 220 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است، اظهار داشت: مازندران از این لحاظ، رتبه نخست را در کشور دارد و به صورت تفکیک نیز در بخش صنعت در رتبه سوم و در بخش پرداخت‌های کشاورزی نیز رتبه نخست را به دست آوردیم.
وی افزود: از محل بسته رونق تولید و مأموریت‌هایت‌هایی که به ادارات کل مربوطه داده شده است، تاکنون 340 نفر از این فرصت استفاده کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری با اعلام اینکه در سال گذشته 77 میلیارد تومان از محل بند ج تبصره 16 براساس اقدامات کمیته امداد و بهزیستی مازندران برای ایجاد اشتغال  پرداخت شده است، بیان کرد: از این طریق، برای 6 هزار و 58 نفر اشتغال ایجاد شده است.
خیریان‌پور گفت: در مجموع در سال گذشته، از محل تسهیلات اشتغال و خوداشتغالی از ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و فنی و حرفه‌ای مازندران، 16 هزار و 240 شغل در این استان ایجاد شد.
این مسئول گفت: در سال‎جاری به جای تبصره 16 از تبصره 26 قانون بودجه، 55 میلیارد تومان تسهیلات به مازندران ابلاغ شد که 41 میلیارد تومان به کمیته امداد و 13 میلیارد تومان نیز به بهزیستی اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: از این میزان اعتبار تخصیصی، یک‌هزار و 511 نفر به بانک‌های عامل معرفی و 186 نفر به میزان 2 میلیارد و 425 میلیون تومان معادل 12 درصد از مجموع اعتبارات، تسهیلات را دریافت کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری با بیان اینکه 30 میلیارد تومان اعتبار برای مناطق محروم در نظر گرفته شده است، افزود: تاکنون 20 طرح مصوب و به بانک سینا معرفی شد.
خیریان‌پور از ارائه هشت طرح برای پرورش ماهیان خاویاری خبر داد و گفت: برای پرورش ماهی در قفس نیز، موافقت اصولی برای 32 طرح صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع یک‌هزار و 173 پرونده وصولی از بانک‌ها، 181 مورد از آنها با اعتبار 23 میلیارد و 510 میلیون تومان جذب شده است، افزود: بانک‌های ملی، رفاه، پست بانک و رسالت، 100 درصد اعتبار متعهد شده را توزیع کردند.
عضو کارگروه اشتغال مازندران بیان کرد: بانک ملت 70 درصد، صادرات و کشاورزی 50 درصد، تجارت و سپه 20 درصد، توسعه تعاون و پارسیان 25 درصد و بانک قوامین نیز اعتباری را توزیع نکرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در پایان اظهار داشت: سامانه رصد برای ثبت اشتغال‌های جدید راه‌اندازی شده و باید در جهت ارزیابی اشتغال، همه موارد در این سامانه ثبت شود.
در ادامه این جلسه، مدیران بانک‌های عامل نیز به بیان گزارش کار خود از میزان منابع و تسهیلات ارائه‎شده پرداختند.
براساس این گزارش، در سال‌جاری 14 بانک از محل تبصره 26 قانون بودجه کشور، 41 میلیارد تومان تسهیلات را تقبل کردند که 28 میلیارد و 660 میلیون تومان آن معادل 70 درصد توزیع شهرستانی است و از مجموع یک‌هزار و 173 پرونده ارسالی به بانک‌ها، 183 پرونده با اعتبار 2 میلیارد و 351 میلیون تومان  کردند.
در دستور کار بعدی جلسه نیز بر افزایش توان تسهیلات‎دهی بانک‎های عامل در سال 95 و ضرورت پیگیری معوقات با تشکیل ستادی در این زمینه تأکید شد.
انتهای پیام/ 
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها