دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
دادستان بهشهر:
دادستان بهشهر با بیان اینکه طبقه‎بندی مجرمان جرایم سنگین و سبک در زندان بهشهر باید رعایت شود، گفت: فضای کافی در زندان فعلی وجود ندارد و از مسئولان می‎خواهیم که ساخت اداره زندان در جاده زاغمرز سرعت بگیرد.

به گزارش آوای خزر از بهشهر، علی صداقت امروز در جلسه پیگیری امور زندانیان و زندان بهشهر اظهار کرد: بیتردید، هدف از زندانی کردن مجرمان آن است که هم عبرتی برای دیگران باشد و هم فرد زندانی پس از آزادی از زندان به جامعه بازگشته و دیگر خطایی از او سر نزند.

وی با بیان اینکه زندانیان جرایم مالی و سبک نباید با زندانیان جرایم سنگین در یک محیط قرار داشته باشند، افزود: اگر به دنبال اصلاح هستیم و معتقدیم که افکار و رفتار متفاوت بار منفی دارد؛ بحث طبقهبندی زندانیان را که در قانون آمده و تکلیف است، باید انجام شود.

دادستان بهشهر با بیان اینکه اداره زندان در جاده زاغمرز باید زودتر به سرانجام برسد و نیازمند حمایت هستیم، گفت: فضای کافی در زندان فعلی با مجرمانی از شهرهای بهشهر،گلوگاه و نکا وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: وظیفه ما مسئولان این است که امنیت را در جامعه برپا کنیم و افکار عمومی باید آسایش داشته باشند، مجرمان هم باید در جایی باشند که خود را اصلاح کنند.

صداقت ادامه داد: از لحاظ بهداشت و ورزش نیز اقدامات به نحو احسن انجام شده و در بحث ورزشی نیز سوله‌ای در حال ساخت است، در بحث تردد خانواده‌های زندانیان نیز که به این اداره مراجعه می‌کنند بعضا خسارات مالی و جانی دارد، لذا باید هم مواظب زندانیان و هم مراقب خانوادههای زندانیان در بیرون باشیم.

عضو شورای تأمین بهشهر با اشاره به اینکه استقرار شورای حل اختلاف در اداره زندان خلیل‌شهر اقدام دیگری بود که در جهت صلح و سازش انجام شد، افزود: اگر اختلافی در جرایم سبک باشد، شورای حل اختلاف میانجیگری میکند تا مشکل حل شود.

وی در پایان گفت: مادر تمام جرایم، موادمخدر است و گاهی سبب میشود که مجرم دست به قتل و سرقت بزند.

انتهای پیام/ 1002

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار