دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
فرماندار نکا:
فرماندار نکا با اشاره به سکونت 4 هزار نفر در مسکن مهر نکا و نبود امکانات لازم در این مجموعه، گفت: تنها یک مدرسه 12 کلاسه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال ساخت است، 65 درصد واحدهای مسکن مهر نیز تحویل مردم شده است.
مسکن مهر نکا با سکونت 4 هزار نفر فاقد امکانات است/ تحویل 65 درصد واحدهای مسکونی به متقاضیان / پیشرفت 40 درصدی مدرسه 12 کلاسه در مسکن مهر نکا

به گزارش آوای خزر از نکا، جعفر احمدی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت واحدهای مسکن مهر بهشهر و نکا که با حضور نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری نکا برگزار شد، اظهار داشت: 25 هکتار از اراضی شهرک شهید عباسپور در سال 89 به پروژه مسکن مهر اختصاص یافت تا 1446 واحد در آن ساخته شود.

وی افزود: تاکنون یک‌هزار و 52 واحد آماده شده و هزار واحد آن نیز تحویل افراد شده که از قشر محروم جامعه هستند.

فرماندار نکا با بیان اینکه مسکن مهر نکا فاقد امکانات لازم است، گفت: نصب آسانسور که از تعهدات پیمانکار بوده، انجام نگرفته است، علاوه بر آن، در پروژه مسکن مهر نکا 6 کیلومتر جاده داریم که 1.5 کیلومتر آن آسفالت شده و 4 کیلومتر و 600 متر دیگر آن باقی مانده است، 3.5 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت لازم داریم.

احمدی ادامه داد: 816 متر کانال برای این شهرک برنامه‌ریزی شده که 560 متر آن اجرا شده و 336 متر از آن احتیاج به پل و نرده دارد و یک‌میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

نماینده عالی دولت در نکا با بیان اینکه مسکن مهر نکا دارای 4 هزار افراد ساکن است و به‌طور طبیعی نیازهایی را طلب می‎کند که یکی از مهمترین آن مدرسه است، خاطرنشان کرد: یک مدرسه 12 کلاسه ابتدایی در حال ساخت در این مجموعه داریم که 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مجموعاً نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: 550 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی(شامل دو درصد نفت) به ساخت مدرسه اختصاص یافته است.

فرماندار نکا در پایان با بیان اینکه مشکلات امنیتی در مسکن مهر شهید عباسپور نکا بسیار زیاد است، گفت: برای حصارکشی این مکان، 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است و در کنار آن نیز برای ساخت پاسگاه و پایگاه بسیج، به دنبال تأمین 200 متر زمین هستیم.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها