دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه تمایز خاصی بین استان ولگوگراد با سایر استانهای روسیه وجود دارد، گفت: این استان مقصد مهمی برای مبادلات تجاری ایران به‎ویژه مازندران در جنوب روسیه است.
تمایز خاصی بین ولگوگراد با سایر مناطق روسیه وجود دارد/ ولگوگراد مقصد مهمی برای مبادلات تجاری در جنوب روسیه است

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، عبدالله مهاجر صبح امروز در همایش فعالان اقتصادی مازندران با هیأت تجاری سرمایه‎گذاری منطقه ولگوگراد روسیه که در سالن همایش اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: استان مازندران با 23 هزار و 756 هکتار، 3 میلیون و 200 هزار نفر را در خود جای داده است، استان ولگوگراد روسیه در جنوب این کشور نیز دارای 2 میلیون و 700 هزار نفر با مساحت 113 هزار و 900 کیلومتر و یک استان زیبا به مرکزیت ولگوگراد با 85 کیلومتر طول جغرافیایی است.

وی با بیان اینکه به اذعان سفیر ایران در روسیه، تمایز خاصی بین شهر ولگوگراد با سایر مناطق روسیه وجود دارد، افزود: علاوه بر آن این شهر، دارای مردمان خوبی است و در بخش تولیدات کشاورزی نیز فعالیت قابل توجهی دارند.

مهاجر با اشاره به شباهت فعالیتهای اقتصادی در ولگوگراد و مازندران بیان داشت: مازندران در حوزه مرکبات، لبنیات، ماهیان سردابی و گرمابی و صنایع رتبه بالایی را در کشور دارد، از نظر گردشگری نیز ظرفیتهای خوبی دارد، ولگوگراد نیز دارای چنین ظرفیتهایی است و البته به واردات لبنیات، مرغ و ماهیان سردآبی و گرمابی نیاز دارد، لذا امیدواریم بتوانیم در این زمینهها و روابط تجاری دیگر با یکدیگر تعاملات خوبی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در این همایش اظهار داشت: زیرساخت‌های این استان در بخش اراده سیاسی و خواست و توان بخش خصوصی و هم در زیرساخت‌هایی چون سه بندر بین‌المللی و سه فرودگاه در این استان و مهمتر از این، قرار گرفتن این استان در کریدور شمال جنوب، از ظرفیت‌های مازندران است و امیدواریم این زیرساختها و این اراده دو طرف کمک بیش از پیش به توسعه مناسبات تجاری داشته باشد.

مهدی گلچوب در پایان بار دیگر به میهمانان روسی خیرمقدم گفت و اظهار امیدواری کرد که این مناسبات منشأ خیر و ثمر برای هر دو استان باشد.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
http://mehrnews.com/news/3812033/%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A8%D9%84-%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%84-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار