دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
بسته خبری پلیس 110 در مازندران
دستگیری 34 سارق در نکا/ دستگیر سارق اماکن عمومی در آمل/ دستگیری سارق موتورسیکلت در بهشهر/پلمپ 8 سفره‌خانه در بابلسر
پلیس نیروی انتظامی مازندران اعلام کرد: تعدادی سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرهای آمل، بهشهر و نکا دستگیر شدند، همچنین در اجرای نظارت بر مراکز خرید و صنوف، 8 سفره‌خانه غیرمجاز در بابلسر تعطیل شد.

به گزارش آوای خزر از ساری، جدیدترین اخبار نیروی انتظامی مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس را برای روز نخست دی‌ماه 98 دنبال می‌کنیم:

کشف 47 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 47 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"حسین زارع " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با سارقین،تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، با هماهنگی های قضائی موفق به شناسایی و دستگیری 34 سارق و کشف 47 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

وی از دستگیری 4 خرده فروش موادمخدر و دستگیری 37معتاد متجاهر و پرخطر در اجرای این طرح خبرداد و گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زارع، اظهار کرد: کشف 19هزار لیتر سوخت قاچاق، 4 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 7 کیلو و 940 گرم انواع مواد مخدر از دیگر این طرح بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از همکاري صميمانه مردم قدردانی کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

کشف 8 فقره سرقت موتورسیکلت در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر " از شناسایی و دستگیری 2 سارق موتور سیکلت با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر، داد .

سرهنگ"ابراهیم شجاعی " درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، تصریح کرد: ماموران، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی 2 سارق موتورسیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی ،خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان، دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و به رانندگان و مالکان خودروها و وسایط نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و امنیتی، از پارک موتور سیکلت و وسائط نقلیه موتوری در محیط های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

پلمب 8 سفره خانه ی سنتی متخلف در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از پلمب 8 سفره خانه سنتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین اسدی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای نظارت بر مراکز خرید و صنوف در سطح شهرستان بابلسر، طرح بازدید از واحدهای صنفی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: در اجرای این طرح که با هدف بازدید از واحدهای صنفی سلامت محور به اجرا در آمد، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از کلیه سفره خانه های سنتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اسدی از پلمپ 8 سفره خانه سنتی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و انتظامی خبر داد و اظهار داشت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر همچنین از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت فرزندان خود و پیشگیری از هرگونه آسیب های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها