دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تلاش است که حوزه سردفتری به عنوان پیشخوان این سازمان در برون سپاری ها و ارائه خدمات آسان تر به مردم تبدیل شود و تدوین دستورالعمل های لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آوای خزر، سید محمد هاشمی مقدم معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در آئین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر سخن می گفت با اعلام این مطلب گفت: قطعا آثار تحول در برنامه های دستگاه قضایی که از سوی ریاست قوه قضائیه مطرح و پیگیری می شود، با تمام توان در برنامه ها و فعالیت های سازمان ثبت نیز به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: مردم عزیز کشورمان بویژه مردم قهرمان پرور و استکبار ستیز استان بوشهر شایسته ارائه بهترین خدمات هستند و ما نیز باید به تقاضاهای به حق آنها با تحول در شیوه های ارائه خدمت جامه عمل بپوشانیم.

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تکمیل و اصلاح فرآیندها و ارتقاء سامانه های الکترونیکی ثبتی و برخی مشکلات دست و پاگیر جهت ارائه خدمات آسان تر به مردم در ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق به مردم در دور جدید فعالیت های این سازمان اظهار کرد: امروز در بین مدیران سازمان ثبت مسابقه ارائه خدمات سریع تر و آسان تر به مردم به اجرا درآمده و این مهم در ارزیابی ها و انتصابات از سوی ریاست عالی سازمان مدنظر قرار می گیرد.

وی افزود: سازمان ثبت با مأموریت های حساسی که بر عهده دارد، با بخش هایی همچون ثبت شرکتها و شخصیت های حقوقی، اجرای اسناد رسمی و وصول مطالبات و اجرای کاداستر، به عنوان آغازگر و بسترساز بسیاری از فعالیت های اقتصادی و شفاف سازی در کشور عمل می کند و هر مقدار که با کمک دولت و مجلس در این عرصه سرمایه گذاری و حمایت صورت گیرد، منافع زیادی عاید کشور می شود که امیدواریم در فصل تصویب بودجه با توجه به درآمدزایی بالای سازمان ثبت، توجه ویژه ای به این سازمان بشود.

هاشمی مقدم ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در این دوره مورد توجه است بحث فسادزدایی است چرا که اگر خدای ناکرده یک عضو ناسالم در بدنه این دستگاه وجود داشته باشد باعث تخریب چهره کارکنان خدوم و شریف آن می گردد.

وی با اشاره به بازدیدهای از پیش اعلام نشده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و برخوردهای تنبیهی و تشویقی آنی با مدیران و کارکنان این سازمان و دفترخانه ها در این سرکشی ها خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی قوه قضائیه فسادزدایی است و بر اساس دستورات رئیس قوه قضائیه، برخورد با فساد درونی و بیرونی در دستور کار است و مسئولین سازمان ثبت نیز در این دوره کمر همت بسته اند که عذر هیچ نیروی فاسدی را نپذیرند چرا که وجود یک عضو ناسالم نیز باعث نارضایتی مردم و تخریب چهره سازمان می شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: امنیت بویژه امنیت قضایی یکی از مقوله های مهمی است که زمینه رشد و ترقی کشور را در پی خواهد داشت و در این راستا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تثبیت مالکیتها نقش مؤثری در امنیت قضایی و اجتماعی کشور، کاهش دعاوی، ساماندهی و روان سازی امور مردم دارد و این تأثیر با عملکرد خوب این دستگاه در استان بوشهر نیز کاملا مشهود است.

علی جمادی افزود: در بسیاری از موارد که فراوانی دعاوی باعث اطاله دادرسی ها می شود و همین مسئله بدبینی مردم را در پی دارد، می بینیم که ریشه اختلافات در مسائل ملک و املاک است و سازمان ثبت با صدور اسناد کاداستری که امکان تعارض و تداخل در آنها وجود ندارد باعث کاهش تنش ها و دعاوی خواهد شد.

وی با تقدیر از اقدامات شبانه روزی ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: وقتی کارها در کوتاهترین فاصله زمانی در این دستگاه که به نوعی به همه مردم سر و کار دارد انجام می شود، رضایتمندی مردم را در پی دارد و ثبت اسناد یکی از دستگاههای خوب در این زمینه و با کمترین نارضایتی در استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر هم در این مراسم با تقدیر از تعامل خوب بین دستگاهی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: اگر می خواهیم کارها به نتیجه مطلوب برسد باید از ظرفیت کانونهای مدنی بهره گیری کنیم که در این زمینه فعالیت دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق به عنوان یکی از مهترین نهادهای غیردولتی در کنار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مثال خوبی در این مورد است.

اصغر پیرهادی مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک این استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل گفت: بیش از 340 هزار سند تک برگی تا به حال با کمک دفاتر اسناد رسمی و واگذاری بخشی از این فرآیند به آنها در این استان صادر شده و کار آرشیو الکترونیکی پرونده ها تنها در 3 واحد ثبتی استان باقی مانده که با تخصیص اعتبارات لازم این موارد نیز در فرصت کوتاهی قابل انجام است.

وی افزود: در 8 ماهه امسال در واحدهای اجرای اسناد رسمی ثبت استان بیش از 183 میلیارد تومان از مطالبات بانکها و اشخاص وصول شده است.

در این مراسم از خدمات اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت استان بوشهر که به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان منصوب شده است تقدیر و سعید محوری مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت در سفر خود به بوشهر ضمن دیدار با رؤسای واحدهای ثبتی استان و بررسی مسائل و مشکلات آنها، همچنین ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان بوشهر را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/2000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار