دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت پیام اینستاگرامی سرمربی این تیم به وی گلایه کرد.

به گزارش آوای خزر، پیام امروز گابریل کالدرون بابت ناراحتی‌اش از رفتار پرسپولیس در صفحه شخصی اش، باعث شوک به مدیرعامل باشگاه شده است.

در جلسه‌ای که روز گذشته‌ای بین آن‌ها برگزار شد، در مورد مسائلی که باعث گلایه از طرف مرد آرژانتینی شده بود، مباحثی مطرح شد. اینکه فردای جلسه و به یک باره چنین پیامی منتشر شده، برای انصاری‌فرد هم جای سوال و ابهام داشته است.

او در پیامی که برای سرمربی سرخپوشان ارسال کرده، گلایه خود بابت اینکه چرا موضوعات را به خودش منتقل نکرده و از این طریق ناراحتی اش را عنوان کرده، اعلام کرده است.

درحالی که کالدرون برای دریافت مطالباتش حق دارد دغدغه داشته و خواهان منظم پرداخت شدن آن‌ها باشد، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا فردای روزی که جلسه برگزار شده، این پست منتشر شده است؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد کالدرون بابت مصاحبه روز گذشته انصاری‌فرد در جمع خبرنگاران که اعلام کرده مشکلی بین او و باشگاه نیست و کارها انجام می‌شود، ناراحت شده و توقع نداشته مدیرعامل بگوید مشکلی وجود ندارد.  همین جمله برای سرمربی آرژانتینی کافی بوده تا امروز در پستی ناراحتی خود را با عکسی از خودش و مدیر باشگاه اعلام کند.

انتشار عکس انصاری‌فرد همراه کالدرون در این پست به این معنا است که تمام فشارها روی مدیرعامل است. این در شرایطی است که قرارداد کالدرون با نظر هیات مدیره امضا شده و آن‌ها بوده اند که وعده‌هایی داده اند. اکنون همه این توقع‌ها به سمت مدیرعامل است.

مسئله دومی که برای پرسپولیس هم سوال ایجاد کرده، این است که چه کسی پست‌های اینستاگرامی را منتشر می‌کند. بی شک کسی که چنین مشورتی به سرمربی سرخپوشان می‌دهد، یک ایرانی است چرا که کالدرون به زبان فارسی تسلط ندارد. باید پرسید نباید حواس مدیران باشگاه به سرمربی خود باشد که از چه کسانی مشاوره می‌گیرد و چرا لایک کالدرون پای مطالبی هست که به فارسی نوشته شده؛ درحالی که آشنایی به زبان فارسی ندارد؟

باید منتظر شد و دید هیات مدیره پرسپولیس و مدیرعامل تا چه زمانی قرار است با این روابط نه چندان مطلوب، امور این باشگاه را جلو ببرند؛ آن هم در شرایطی که این باشگاه از نظر مالی در وضعیت مناسبی نیست.

 

انتهای پیام/2000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار