دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
برترین‌های سینما به انتخاب روس‌ها؛
جوایز سینمایی عقاب طلایی ۲۰۲۰ برای معرفی بهترین‌های روسیه در حالی نامزدهایش را معرفی کرد که فیلم «قد بلند» نماینده روسیه در اسکار امسال، چندین نامزدی کسب کرد.

به گزارش آوای خزر،  به نقل از هالیوود ریپورتر، «کتاب سبز»، «شیر شاه» و «روزی روزگاری در هالیوود» از جمله فیلم‌های هالیوودی هستند که نامشان در میان نامزدهای جوایز عقاب طلایی روسیه جای گرفته است.

جوایز عقاب طلایی که همپای اسکار در روسیه اهمیت دارد، این فیلم‌ها را در بخش بهترین فیلم خارجی نامزدی دریافت جایزه کرده است.

«شیر شاه» دیزنی امسال در گیشه‌های روسیه فروشی ۴۶.۷ میلیون دلاری را ثبت کرد و به نظر می‌رسد تا پایان سال باید عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ روسیه را از آن خود کند. «روزی روزگاری در هالیوود» نیز با فروشی ۱۹ میلیون دلاری در رده دوازدهم فیلم‌های پرفروش سال ۲۰۱۹ روسیه قرار گرفته و «کتاب سبز» با فروش ۹.۲ میلیون دلاری جایگاه بیست و سوم این فهرست را در اختیار دارد.

در میان تولیدات داخلی روسیه، فیلم «قد دراز» ساخته کانتمیر بالاگوف در میان موفق‌ترین فیلم‌های سال جای دارد و بیشترین نامزدی را دریافت کرده است. این فیلم در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین تدوین نامزد کسب جایزه شده است.

این در حالی است که «قد دراز» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن در بخش نوعی نگاه برای بالاگوف شد. و در عین حال به عنوان نماینده سینمای روسیه در بخش بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار امسال نیز حضور دارد.

جوایز عقاب طلایی که از سال ۲۰۰۲ از سوی «آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک روسیه» برگزار می‌شود، هر سال در ۲۰ رشته مختلف به انتخاب برترین‌ها می‌پردازد و از جوایز گلدن گلوب الگوبرداری کرده است. این جایزه در قالب یک مجسمه عقاب به برندگان اهدا می‌شود.

این جوایز در مراسمی که ۲۴ ژانویه در مسکو برگزار می‌شود برندگانش را معرفی می‌کند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار