دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:
رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده از تقسیم بندی کشور به شش منطقه به عنوان متولی شکایت در حوزه بازار خودرو خبر داد و گفت: تعهدات در حوزه خودرو تا بهار آینده صفر می شود.

به گزارش آوای خزر به نقل از مهر، عباس تابش بعدازظهر یکشنبه در حاشیه همایش تقدیر از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با اشاره به راه اندازی طرح افق گفت: یکی از کالاهایی که دچار نوسانات قیمتی شده فولاد و مشتقات آن بوده است و و واحدها باید قیمت کف عرضه را رعایت کنند.

تابش با اشاره به رصدهای جدید در بازار بورس یادآور شد: همچنین در بورس نیز باید کف و حداکثر قیمت‌ها مورد توجه قرار گیرد و رصد قیمت‌ها برای مدیریت بازار مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازار ثبات لازم را دارد و تغییری نسبت به قبل از اصلاح قیمت بنزین ندارد گفت: با تخلفات و انحراف معیار واحدها در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده برخورد خواهد شد.

تابش ادامه داد: همکاران در واحدهای نظارتی، صنعت و معدن و دستگاه‌های مرتبط به صورت ویژه با تخلفات و شکایت صنفی برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره نظارت بر بازار خودرو گفت: تاکنون بحث نظارت بر خودرو و شرکای خودرویی فقط در تهران انجام می‌شد گفت: دیروز کل کشور را به شش منطقه متولی بررسی شکایت‌های خودرویی تقسیم بندی کردیم و این مسئله بر نظارت بر بازار خودرو کمک می‌کند.

تابش با بیان اینکه میزان تولید خودرو در حال عبور از میزان دوبرابری است گفت: محدودیت‌های خودرویی حل خواهد شد و تعهدات تا اواخر اردیبهشت و خردادماه به صفر خواهد رسید و تمهیدات لازم در این حوزه دیده شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار