دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
بنانی وضعیت مدیریت بدهی و میزان بدهی کشور را در چند ماه اخیر خوب و قابل قبول عنوان کرد.
آخرین وضعیت بدهی‌های دولتبه گزارش آوای خزر، مهدی بنانی، رئیس مرکز مدیریت بدهی های خزانه داری کشور ، درباره اجلاس گذشته آنکتاد و حضور رئیس خزانه داری کشور در این جلسه، گفت: اجلاس آنکتاد یک کنفرانس دو سالانه است که هر ساله توسط نهاد آنکتاد که یکی از زیر مجموعه های سازمان ملل است، در ژنو برگزار می شود.

وی افزود: موضوع این جلسه بررسی و تمرکز بر بدهی ها و مدیریت بدهی ها در توسعه کشورهاست، تاثیر کاهش بدهی ها در روند رشد و ارتقای سواد اقتصادی کشورها، خطرهای ناشی از افزایش میزان بدهی ها بر اقتصادو همچنین روش های مدیریت این بدهی ها بود که درباره آن بحث و بررسی صورت گرفت.

بنانی با اشاره به اینکه در اجلاس آنکتاد اعضا به بیان راهکارهای مشترک برای بهبود وضعیت بدهی در اقتصاد جهانی پرداختند، گفت: در این سری از کنفرانس بین المللی آنکتاد که در ژنو برگزار شد، تعداد زیادی از متخصصان مدیریت بدهی از نقاط مختلف دنیا و همچنین مقامات اقتصادی کشورهای مختلف دور هم جمع شدند تا موضوعات مرتبط با  مدیریت بدهی به طور مثال سامانه ها و نرم افزارهای مورد استفاده در کشورهایشان معرفی کنند.

وی افزود: سازمان ملل متحد نیز در امر مدیریت بدهی سامانه ای با نام DEMFAZ را طراحی کرده است. این اجلاس بیانگر رتبه و یا توانایی کشورها در امر بدهی نیست بلکه تنها محلی برای ارتقای سواد مدیریت بدهی و همچنین راهکارهای کاهش انواع بدهی به نظام های بانکی و بازار سرمایه کشورهاست.
رئیس مرکز مدیریت بدهی های خزانه داری کشور تصریح کرد: این اولین بار بود که حوزه مدیریت بدهی ایران در اجلاس انکتاد شرکت کرد.۲۴ سال است که این کنفرانس برگزار می‌شود که تاکنون این دو سالانه ۱۲ بار تشکیل شده است. شرکت کنندگان در اجلاس آنکتاد رئیس خزانه داری و یا وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور‌ها هستند. البته برخی کشور‌ها نیز رئیس کل بانک مرکزی را به عنوان نهاد مدیریت بدهی در آن کشور به عنوان نماینده به اجلاس فرستاده بودند.
 
وی افزود: در ایران نیز به دلیل آنکه مدیریت بدهی ها بر عهده خزانه داری کشور است، رحمت اله اکرمی رئیس کل خزانه داری و دو نفر همراه در این اجلاس شرکت کردند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که با توجه به تجارب شرکت در این اجلاس (آنکتاد) و وضعیت فعلی اقتصاد ایران، شرایط مدیریت بدهی ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: خوشبختانه مدیریت بدهی ایران قابل قبول بوده و سیاست ها در این مسیر در حال بروزرسانی است./باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/2000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار