دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
یکی از مهم ترین مسائل روز پرسپولیس درگیری افشین پیروانی با گابریل کالدرون است که کار را به زمزمه جدایی سرمربی آرژانتینی کشاند و البته توسط مدیرعامل سرخ ها تکذیب شد.

 

 آوای خزر: حالا زمان بازگشت کالدرون دغدغه اول انصاری فرد است. انصاری فرد راجع به دلخوری کالدرون گفت: می‌دانم هواداران صمیمانه به دنبال واقعیت باشگاه هستند. نمی‌دانم چه داستان هایی به وجود آمد؟ ما تا هفته قبل هیچ مشکلی درباره مسائل تیم نداشتیم اما من همیشه گفتم که آقای کالدرون با ما همکاری کردند. قرار بود روز اول قسط خود را دریافت کنند اما نکردند. ما آمدیم تا حدودی این را پرداخت کردیم. شاید درباره بندهای قرارداد مسائلی را داشتند که قبل و بعد از بازی آخر ما صحبت هایی را مطرح کردند که از روی عصبانیت بود و شاید هم حق داشتند.

او اضافه کرد: استراتژی ما از روز اول که وارد باشگاه شدیم، این بود که باشگاه پرسپولیس به روند سابقش ادامه می‌داد. تا هفته گذشته ما هرگونه کمکی که احتیاج بود را برای آقای کالدرون انجام دادیم. سرپرست قوی تری را گذاشتیم، آنالیزور تیم ملی را گذاشتیم و ثمره اش این شد که در صدر جدول قرار گرفتیم و امیدواریم آقای کالدرون در یک فضای دوستانه و جلسات هفتگی مشکلات را مطرح کنند.

انصاری فرد در پاسخ به سوالی درباره کالدرون همچنین گفت: به نظرم این مسائل سوتفاهم است. از نظر ما باشگاه هیچ کارشکنی یا عدم حمایت نداشته و ایشان هم نهایت همکاری را با ما داشته. ما فردا دوباره با مدیربرنامه ایشان جلسه داریم و درباره نوع پرداخت و قسط دوم صحبت می‌کنیم. ایشان برای تعطیلات از هواداران خداحافظی کردند و آقای کالدرون می‌داند که هواداران منتظرش هستند و ما باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر را انتخاب کنیم. بحث بازیکن خارجی را هم که مطرح کردند، شاید از عصبانیت بود اما ما در آسیا حضور داریم و این تیم باید تقویت شود. اعتقاد داریم ایشان برمی‌گردند چون بحث نیامدن ایشان تا حالا مطرح نبوده. بله صددرصد برمی‌گردند و ما بلیت را تهیه کردیم و اردوی قطر را هم هماهنگ کردیم.

انصاری فرد درخصوص مشکل کالدرون با پیروانی گفت: من کاملا این را رد می‌کنم، افشین پیروانی از خانواده پرسپولیس است و سوابقش در مدیریت، بازی و مربیگری حتی تیم ملی هم روشن است. از وقتی که افشین پیروانی آمد و این مسئولیت را قبول کرد، شما از بازیکنان سوال کنید که چقدر نظم و انضباط در تیم حاکم بوده است. من خودم هر بار می‌آمدم بچه های باشگاه می‌گفتند که خدا آقای پیروانی را رساند. آقای خلیلی هم خیلی زحمت کشیدند اما آقای پیروانی کاریزما دارد و مدیرتر است. من نمی‌دانم در یک هفته اخیر چه شد چون قبل از آن رابطه خیلی خوبی داشتند. اگر مسئله ای هم مطرح شده باید بنشینیم در باشگاه حل کنیم تا نگرانی برای هواداران به وجود نیاید. ما در قطر خواهیم نشست و این را بررسی خواهیم کرد.

مدیرعامل سرخ ها درباره لیست مازاد اظهار داشت: من به هواداران خودمان صادقانه می‌گویم، این لیست ها همه شایعه است. هیچ خروجی ای آقای کالدرون به ما اعلام نکرده و ما در جلسه فردا با مدیر برنامه  ارتباط می‌گیریم و لیست ورودی و خروجی را بررسی می‌کنیم.وی با اشاره به سختی های خرید بازیکنان داخلی گفت: می دانید که بازیکن داخلی گرفتن خیلی سخت است. همانطور که ما بیرانوند، شجاع و... را هر مبلغی بدهند، نمی‌فروشیم، باشگاه های دیگر هم شرایطشان همین است. اما ما رایزنی کردیم و نامه زدیم اما نمی‌توانیم اسم بیاوریم.

انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار