دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا که تعطیلات کریسمس را در کشورش سپری می‌کند، حرکتی انجام داده که غافلگیری هموطنانش را در پی داشته است.

به گزارش آوای خزر، با تعطیلی لالیگای اسپانیا به دلیل فرا رسیدن کریسمس و سال جدیدی میلادی، لیونل مسی به زادگاهش شهر روساریوی آرژانتین برگشته است تا این ایام را در کنار والدین و نزدیکانش سپری کند.

او در بازگشتش به آرژانتین اما اقدامی انجام داد که کمتر کسی انتظارش را داشت: تمرین برای حفظ آمادگی جسمانی‌اش در یک باشگاه عمومی.

مسی 32 ساله و یارانش که روز چهارم ژانویه (شنبه هفته آینده) کارشان را با بازی در لالیگا مقابل رقیب همشهری اسپانیول از سر می‌گیرند، از هفته گذشته به تعطیلات رفته‌اند، اما او برای آماده نگه داشتن خود جهت بازگشت به میادین به یک سالن بدنسازی در رساریو رفته است. تمرین کردن او در تعطیلات تعجب‌برانگیز نبود، اما اینکه او با وجود داشتن یک سالن بدنسازی اختصاصی ترجیح داده در کنار هموطنانش در یک سالن بدنسازی عمومی تمرین کند، خیلی‌ها را غافلگیر کرده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

والنتینا جوره یکی از کارکنان سالن بدنسازی به نشریه «روساریو نوئسترو» گفت: او خیلی عادی مانند دیگر افرادی که به باشگاه می‌آیند، وارد شد. من نمی‌توانستم چیزی را که می‌بینم باور کنم. او مثل سایرین از وسایل بدنسازی استفاده کرد و به همه لبخند می‌زد. باورم نمی‌شد. گوشی تلفن همراهم منفجر شد. خبرنگاران و مردم از سراسر دنیا به من پیام می‌دادند.

لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , تیم ملی فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , تیم ملی فوتبال آرژانتین ,

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان از دید «ورلد ساکر»/ رونالدو چهارم شد

 

نکته‌ جالب درباره حضور مسی در این سالن آن بود که حین تمرینات او یکی از نمایشگرهای سالن که درست مقابلش نصب شده بود، در حال پخش منتخبی از بهترین لحظات دوران بازیگری بهترین بازیکن سال 2019 دنیا در شهر بارسلونا بود.

والنتینا جوره در این باره هم گفت: آن کلیپ قبل از اینکه مسی وارد سالن ما شود، در حال پخش بود. لازم بود در این باره شفاف‌سازی کنم، چون بعضی از مردم برای من نوشته‌اند که این اتفاق نشانه‌ای خودشیفتگی مسی بوده است در حالی که واقعیت چیزی متفاوت بود. مسی در مدتی که در سالن ما حضور داشت با همه رفتاری متواضعانه داشت.

مسی با وجود از دست دادن بخشی از فصل جاری به دلیل مصدومیت، تا این مقطع از فصل لالیگا، در 13 بازی‌اش با بارسلونا 13 گل زده و با این گل‌ها به بارسلونا کمک کرده است که به صدر جدول رده‌بندی برسد.

انتهای پیام/2000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار