دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
اردوی تیم ملی تنیس روی میز از امروز با حضور برادران عالمیان در بابل آغاز شد.

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز در مازندران

به گزارش آوای خزر به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک در حالی از امروز در بابل آغاز شد که علاوه بر بازیکنان اعزامی به این رقابت ها، بازیکنان منتخب برای مسابقات جهانی هم حضور دارند.
در فاصله حدود یک ماه مانده به برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز گزینشی المپیک در پرتغال، اردوی تیم ملی ایران برای شرکت در این رقابت‌ها از امروزچهارشنبه آغاز شد.
در این مرحله از اردو که درسالن جهان پهلوان نوشاد عالمیان بابل برگزار می‌شود، علاوه بر بازیکنان اعزامی به رقابت‌های گزینشی المپیک، نفرات منتخب برای مسابقات قهرمانی جهان هم حضور دارند و بدین ترتیب اردو با حضور ۷ بازیکن پیگیری خواهد شد.
نوشاد و نیما عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی و حمیدرضا طاهرخانی که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ تشکیل می‌دهند همراه با افشین نوروزی و آریا امیری که جزو نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان هستند در این اردو حضور دارند.
اردوی آماده سازی ملی پوشان تنیس روی میز تا ۱۷ دی ماه زیر نظر جمیل لطف الله نسبی در بابل پیگیری می‌شود و سپس این اردو به تهران منتقل می‌شود. البته نوشاد و نیما عالمیان به دلیل بازگشت به فرانسه و حضور در مسابقات باشگاهی این کشور در اردوی تهران حضور نخواهند داشت.
تیم ملی تنیس روی میز ۲۱ دی ماه با ترکیب ۵ نفره خود عازم مجارستان می‌شود تا اردوی مشترکی در این کشور داشته باشد. برادران عالمیان در مجارستان به ترکیب تیم ملی ملحق می‌شوند.
پس از پایان کار تیم ملی تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان، این تیم به پرتغال می‌رود تا در رقابت‌های گزینشی المپیک شرکت کند. این رقابت‌ها ۲ تا ۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
نوشاد عالمیان متولد ۳۰ آبان ۱۳۷۰ شهرستان بابل و برادرش نیما عالمیان متولد ۳ دی ۱۳۷۱ بابل دو ورزشکار با اخلاق مازندرانی هستند که سال‌ها عضو تیم ملی تنیس روی میز کشورمان هستند و در این اردو هم حضور دارند.
نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول پینگ پنگ ایران به رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن صعود کرد و در آنجا توانست نخستین پیروزی تاریخ تنیس روی میز ایران را در بازی‌های المپیک به دست آورد.
نیما عالمیان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو، سهمیه حضور در المپیک را به دست آورد و به این رقابت‌ها صعود کرد.
انتهای پیام/2000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار