دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
فوتبال اولویت بیل نیست!
سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است فوتبال دیگر اولویت گرت بیل در زندگی‌اش نیست.

به گزارش آوای خزر، گرت بیل که تابستان اخیر بحث جدایی‌اش از رئال مادرید مطرح بود و حتی در مقطع پایانی نقل‌وانتقالات شایعه رفتنش به سوپرلیگ چین برسر زبان‌ها افتاد، در نهایت در سانتیاگوبرنابئو ماند. این بال ولزی که در بین هواداران ولزی محبوب نیست، این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان داشته باشد، هر چند مصدومیت وی از ناحیه کشاله ران نیز در این موضوع بی‌تأثیر نبوده است.
مشکلات بیل از زمانی بیشتر شد که او پس از صعود تیم ملی ولز به مرحله پایانی یورو ۲۰۲۰ در حالی با پرچم ولز عکس گرفت که روی آن سه واژه «ولز، گلف و مادرید» دیده می‌شد که به نظر اولویت‌هایش را با کنایه به هواداران رئال نشان داد. هواداران این تیم اسپانیایی هم البته یک هفته پس از آن از خجالت بیل درآمدند و در بازی با رئال سوسیه‌داد او را به هنگام تعویض شدن هو کردند.
فابیلو کاپلو که بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ و ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، در گفتگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: بیل بازیکنی فوق‌العاده است. نظر من این است که فوتبال دیگر اولویت بیل در زندگی‌اش نیست. از دید من گرث آشفته به نظر می‌رسد. بیل را خیلی دوست دارم. او بازیکنی سریع و قدرتمند است که برای فوتبال مدرن ایده‌آل است، اما اگر می‌خواهید در فوتبال روز دنیا قهرمان باشید، باید صد درصد روی زندگی ورزشی خود متمرکز باشید.
سرمربی پیشین رئال مادرید همچنین درباره تأثیر جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید اظهار داشت: کریستیانو بازیکن مهمی برای هر تیمی است که در آن بازی می‌کند. رئال مادرید از جدایی رونالدو ضربه خورد. با وجود اینکه کریم بنزما به نوعی جای کریس را گرفته است، اما رئالی‌ها رهبر فنی و روانی خود را از دست دادند.
 
انتهای پیام/2000
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار