دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری 2 سارق باطری خودرو با 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: تا کنون 30 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

 

به گزارش آوای خزر، سرهنگ "علی قاسمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طی دو ماه اخیر شکایت های متعددی از سوی اهالی محل دربند مبنی بر سرقت باطری خودروهایشان طرح شد و بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران تجسس کلانتری 122 قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی شکایت های اعلامی و پایش های اطلاعاتی مشخص شد، سرقت ها صبح روز های جمعه و با یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ دارای پلاک تقلبی رخ داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تردد خودروهای عبوری در صبح های روز جمعه تحت کنترل درآمد، ادامه داد: با افزایش گشت زنی های انتظامی اواخر ماه گذشته ماموران کلانتری خودرو موصوف را با یک سرنشین که در حال پرسه زنی بود مشاهده  و دستور ایست دادند اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار پلیس از محل گریخت.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه خودرو مورد نظر پس از تعقیب و گریزی توقیف شد ادامه داد: ماموران در تحقیقات انجام شده مالک خودرو را شناسایی و با دستور قضائی وی را در محل سکونتش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مالک خودرو از وقوع سرقت ها اظهار بی اطلاعی کرد، ادامه داد: خودرواش را در اختیار دوستش قرار داده و قرار بر این بوده که با خودرو وی کار کند.

کلانتر محله دربند تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، دومین متهم صبح امروز در مخفیگاهش واقع در اکبر آباد اسلامشهر دستگیر و در همان بازجویی اولیه اظهار داشت سرقت ها را با همکاری مالک خودرو انجام داده است.

رئیس کلانتری دربند با اعلام صریح متهمان به 40 فقره سرقت باطری خودرو با همکاری یکدیگر در مناطق زعفرانیه، نیاوران و دربند، و فروش آنها به یک مالخر، گفت: تا کنون 30 تن از مال باختگان، شناسایی شده اند.

وی در پایان گفت: شهروندانی که باطری های خودروشان صبح های روز جمعه در مناطق ذکر شده طی دو ماه اخیر سرقت شده برای پیگیری به کلانتری 122 دربند مراجعه کنند. 


انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار