دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران خبرداد
فردا؛ آغاز نخستین رزمایش تولید محتوای دیجیتال حوزه بسیج در مازندران
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از برگزاری نخستین رویداد و رزمایش تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج خبر داد و گفت: این رویداد 48 ساعته به صورت هم‌زمان با سراسر کشور از تاریخ 2 الی 4 بهمن‌ماه امسال در استان مازندران برگزار می‌شود.

فردا؛ آغاز نخستین رزمایش تولید محتوای دیجیتال حوزه بسیج در مازندرانبه گزارش آوای خزر از ساری، نخستین رویداد رقابتی دیجیتال با هدف تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود و در این زمینه اطلاعات مشترکی در خصوص بخش‌های مسابقه توسط مسئولان فضای مجازی بسیج استان‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام شده است. در استان مازندران نیز "محمد نوری تلاوکی" از برگزاری این رویداد و رزمایش الکترونیکی تولید محتوا خبر داد.

وی تصریح کرد: این رویداد 48 ساعته به صورت هم‌زمان با سراسر کشور از 2 الی 4 بهمن‌ماه جاری در مازندران برگزار می‌شود، مراسم افتتاحیه، ساعت 8 صبح روز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا انجام می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران خاطرنشان کرد: این رقابت با حضور 32 فعال حوزه تولیدات دیجیتال و در قالب 10 تیم در رشته‌های پویانمایی، موشن گرافیک، کمیک موشن، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن‌همراه برگزار می‌شود.

نوری بیان کرد: مراسم اختتامیه این رویداد، ساعت 15:30 دقیقه روز جمعه چهارم بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا و با حضور فرماندهان گردان‌های سایبری، فعالان فضای مجازی و مسئولان شهری و استانی با معرفی نفرات برتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است؛ عنوان کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأهایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأها را به حداقل رساند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران متذکر شد: جدا از اینکه با تولیدکنندگان برتر جهت تجاری سازی محصولات، قرارداد بسته می‌شود و برگزیدگان این رویداد جهت شرکت به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار