دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
سام قریبیان با پدرش در «خروج» رودرو می‌شود؛ مدتی است در تلویزیون و سینما کم کار شده اما به زودی با سریالی به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش آوای خزر، او گفت‌وگویش را با یاد پدرش فرامرز قریبیان که نتوانست در اکران "خروج" برای سینمای هنرمندان جشنواره فیلم فجر حاضر شود آغاز و به ماجرای خداحافظی‌ خودخواسته‌اش از سینمای ایران اشاره کرد و گفت: آمده‌ام تا فیلم "خروج" را با هم ببینیم که پدرم بعد از دوران خداحافظی خودخواسته‌اش از دنیای سینما که به ۶ سال برمی‌گردد در آن ایفای نقش کرده است.  نام "خروج" معانی زیادی دارد اما باید بگویم که پدرم "خروج" کرد و من به "خروج" ورود کردم؛ به این دلیل که فرصتی فراهم شد تا بعد از ۲۶ سال روبه‌روی همدیگر بازی کنیم و این فرصت را ابراهیم حاتمی‌کیا به وجود آورد و من از این فرصت حسن استفاده را بردم. باید بگویم در این فیلم دو کاراکتر متفاوتیم که برخلاف اینکه در کنار هم قرار داریم از نظر شخصیت‌پردازی دارای تضادیم.

سام قریبیان در مورد گریم متفاوت فرامرز قریبیان در این فیلم گفت: این موضوع چند دلیل دارد؛ اول این که این نوع سینما و این نوع فیلم کاراکتر ویژه‌ای می‌خواست و در نتیجه گریم بسیار سختی روی صورت ایشان صورت می‌گیرد. باید بگویم که گریم من ۴۵ دقیقه زمان می‌برد و گریم ایشان یک ساعت. در حقیقت گریم ایشان ریزه‌کاری‌هایی داشت که ایشان را متفاوت می‌کند. ممکن است که خیلی‌ها متوجه این جزئیات نشوند اما به هر حال چند سالی است که ایشان از دوربین دور بوده و ممکن است به تصویرش عادت نداشته باشیم. 

وی در مورد دلیل پذیرش این فیلم توسط فرامرز قریبیان گفت: دلیل اصلی فیلمنامه بود و دلیل پذیرش من حضور پدرم بود، وقتی ابراهیم حاتمی‌کیا به من پیشنهاد بازی در این فیلم را داد کمی‌ نگران بودم چرا که وقتی پدر در فیلمی حضور دارد و پسر هم دعوت می‌شود در حالی که در فیلم پدر و پسر نیستیم ممکن است برای مخاطب باورپذیر نباشد. این موضوع را به ابراهیم حاتمی‌کیا گفتم و ایشان گفت که من فکرهایم را کرده‌ام. به همین دلیل من هم از فرصت استفاده کردم.

سام قریبیان با اشاره به کم‌کاری‌اش در سینما و تلویزیون، گفت: من دو سالی از فضای سینما و تلویزیون دور بودم؛ البته خداحافظی من خیلی خودخواسته نبود. پیشنهاد داشتم اما باید بگویم که متأسفانه پیشنهاداتی که به من شد، تکراری بود و حتی در مواردی تکرار رسمی اتفاق افتاد. نقش‌هایی که قبلاً بازی کرده‌ بودم. جالب است بدانید که حتی در یک فیلم و با همان اسم به من پیشنهاد دادند. به آنها گفتم که حداقل اسم را عوض می‌کردید!! من با همین اسم بازی کرده‌ام. در این دو سال تنها یک کار در تئاتر داشتم و آن هم به همین دلیل بود. گفتم تا زمانی که نقش متفاوت نباشد به خودم و مخاطبی که مرا دنبال می‌کند احترام می‌گذارم. "خروج" این فرصت را به من داد. همین الان سر کار تلویزیونی‌ام که قرار است ماه رمضان پخش شود. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که علاقه به بازی در نقش‌های منفی دارد، گفت: در "خروج" نقشم مثبت است؛ جالب است بدانید که حتی در نقش‌های منفی هم که به من پیشنهاد می‌شد یک‌طور نقش منفی بود. پدر من همیشه مثبت بازی کرد اما هیچگاه کلیشه نشد. اصولاً با منفی‌ بازی‌کردن کلیشه نمی‌شوید. جنس منفی‌ها در حال کلیشه شدن بود. 

قریبیان در مورد تحریم جشنواره توسط عده‌ای از هنرمندان گفت: من فکر می‌کنم که هرکس مختار است هر کاری که دلش می‌خواهد، بکند  تا زمانی که به حریم شخصی کسی تعرض نکند. کسانی که دوست دارند بیایند و کسانی که دوست ندارند نیایند.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار