دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
مدیرعامل شرکت مدیریتی برق نکا خبرداد
بهره‌برداری از فاز نخست آب شیرین‌کن نیروگاه نکا در اردیبهشت 99
مدیرعامل شرکت مدیریتی برق نکا از افتتاح فاز نخست پروژه بزرگ آب شیرین‌کن نیروگاه نکا در اردیبهشت 99 خبرداد و این کار را در راستای استفاده از اب دریا در چرخه مصارف نیروگاه و کاهش برداشت آب از ذخایر زیرزمینی اعلام کرد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان نکا، محسن نعمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم نیروگاه شهید سلیمی اظهار داشت: هدف مهم این شرکت تامین برق مورد نیاز و جلب رضایت مردمی است که در همین راستا در حال حاضر 5 درصد از برق تولیدی کشور را تولید می‌کنیم. همچنین تا پایان دی‌ماه امسال، 78.4 دهم درصد از اهداف مشخص‌شده در تحقق انرژی تولیدی محقق شده است.

وی اعلام کرد: انرژی تولیدی ناخالص این مجموعه در 10 ماهه سال‌جاری 8 میلیارد و 104 میلیون و 935 هزار کیلووات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت مدیریتی برق نکا گفت: انرژی تولیدی خالص در 10 ماهه سال جاری نیز به 7 میلیارد و 766 میلیون و 56 هزار کیلووات ساعت رسیده است.

نعمتی همچنین با بیان اینکه تعمیرات دوره‌ای و اساسی واحدها با هدف ارتقای آمادگی و پایداری تولید واحدها در فصول مختلف همه‌ساله انجام می‌شود، اظهار داشت: طی 2 مرحله تغییرات میان دوره‌ای در تمامی واحدهای بخاری و نیز واحدهای گازی و واحد بخار سیکل ترکیبی و تعمیرات اساسی و نیمه‌اساسی به‌صورت متناوب و حتی هم‌زمان در واحدها انجام می‌شود.

وی با اشاره به پایان تعمیرات میان‌دوره‌ای واحد 2 بخاری، بیان کرد: واحد یک نیز بعد از 22 بهمن از مدار خارج و پس از 110 روز در پیک مصرف برق وارد مدار می‌شوند.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی همچنین با اشاره به اینکه استفاده از آب دریا در چرخه مصارف نیروگاه و کاهش برداشت آب از ذخایر زیرزمینی موثر است، از مراحل اجرایی پروژه آب شیرین‌کن با ظرفیت 6 میلیون لیتر در شبانه‌روز خبرداد که از سال گذشته شروع شده و اکنون به 85 درصد پیشرفت رسیده است.

نعمتی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تأمین منابع مالی پروژه آب شیرین‌کن، کار ساخت فاز نخست آن در اردیبهشت‌ماه به پایان برسد و آماده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به آغاز تحریم‌های ظالمانه از سال 90، از تشکیل اداره ساخت داخل با هدف پیگیری و به فعلیت‌رساندن توانمندی قطعه‌سازان داخلی در زمینه تولید تجهیزات نیروگاهی در این شرکت گفت که در همین راستا تاکنون 1 هزار و 122 سری از قطعات نیروگاه به تعداد 49 هزار و 202 عدد به روش مهندسی معکوس بومی‌سازی شد اما از سال 95 این مسیر با آهنگ تندتری طی شد به‌طوری که در این مدت 34 هزار و 594 قطعه تولید شده است.

نعمتی همچنین از اتمام عملیات گازوئیل سوز کردن واحدهای گازی با اعتبار بالغ بر 62 میلیارد ریال خبرداد که با عنایت به عدم تخصیص سهمیه سوخت گاز در فصول سرد و چالش‌های استفاده از گاز در فصول گرم سال، سبب تداوم و پایداری تولید برق و افزایش اطمینان شبکه در ماه‌های سال خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه‌ای بلوک سیکل ترکیبی با ظرفیت 484 مگاوات در هفته دولت، شرکت در نمایشگاه‌های متعدد استانی با هدف نمایش اقتدار در حوزه اقتصاد مقاومتی و ساخت قطعات تولید داخل، تعمیرات اساسی واحدهای مختلف نیروگاه و صرفه‌جویی حدود 4 هزار میلیارد ریالی در هزینه تحصیل انرژی با به‌روزکردن تجهیزات نیروگاهی و ثبت رکورد 440 مگاوات برق به میزان ظرفیت اسمی در واحد یک بخاری، ازجمله اقداماتی‌ست که شرکت تولیدی مدیریت برق نکا صورت داده و نشان از توانمندی نیروهای آن دارد. 

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: