دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش آوای خزر، علیرضا صادق‌آبادی در مراسم امضای تفاهم نامه تولید چک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندر عباس و امام خمینی(ره) شازند با بیان این که حدود دو ماه پیش تفاهم نامه تامین مالی دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودروی عمومی به امضا رسید اظهار کرد: قرار شده که در این دو ماه قرارداد تجاری تبدیل و قراردادهای تامین مالی را جاری کنیم.

وی با تاکید بر این که امروز در اصفهان اولین خودروهای عمومی دوگانه  سوز شده تحویل صاحبان داده خواهد شد گفت: امیدواریم که تفاهم نامه امروز نیز به قرارداد تجاری تبدیل و تامین منابع مالی طرح نیز به زودی مشخص شود.

به گفته وی از سال ۱۳۸۰ طرح‌های مربوط به افزایش ظرفیت و بهینه سازی پالایشگاه‌ها آغاز و تا سال ۱۳۸۴ مراحل طراحی، خرید تکنولوژی و اسناد مناقصه این پروژه‌ها آماده و پروژه‌ای ای پی سی وارد فاز اجرایی شد.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر این که اجرای این طرح‌ها باعث شد تا ظرفیت پالایشی ایران افزایش یابد تصریح کرد: تولید نفت و گاز از ۷۰ میلیون لیتر در سال ۸۰ به ۱۲۰ میلیون لیتر در سال جاری افزایش یافت، علاوه بر این  باید گفت ۹۱ میلیون لیتر بنزین تولیدی کشور استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ را دارد و در جهش اول پالایش بزرگترین تولید کننده بنزین اوپک شده‌ایم.

او با بیان این که منابع مالی و تکنولوژی اجرای این طرح قابل تامین است اظهار کرد: بهترین بازگشت سرمایه را در این طرح مشاهده می‌کنیم و مجموع تولید کک در این طرح ۶۲۰ هزار تن در سال خواهد بود که  درواقع این عدد دو برابر نیاز فعلی صنعت آلومینیوم و فولاد است.

وی با بیان این که تامین مالی ارزی این طرح از محل صادرات فولاد و آلومینیوم خواهد بود گفت: اگر قرار بود کک سوزنی را در پالایشگاهی غیر از اراک تولید کنیم، به جای سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی با یک میلیارد یورو هزینه می‌کردیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار