دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
ایالات متحده بار دیگر بر چین به منظور پیوستن به مذاکرات کنترل تسلیحات هسته‌ای با واشنگتن و مسکو فشار آورد و تلاش دارد بر مخالفت دیرینه پکن برای وارد شدن به چنین مذاکراتی غلبه کند.

به گزارش آوای خزر، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد دولت ترامپ گفت: چین مدت‌هاست گفته است که هرگز وارد مسابقه تسلیحاتی نمی‌شود و به دنبال برابری عددی با ایالات متحده و روسیه نیست. اکنون زمان آن رسیده است که چین به وعده‌اش عمل کرده و ثابت کند که یک بازیگر مسئول بین‌المللی است.  

زرادخانه هسته‌ای ایالات متحده و روسیه با چین قابل مقایسه نیست اما تحرکات نظامی پکن در منطقه آسیا – پاسیفیک زنگ هشداری برای متحدان آمریکا و سیاستگذاران به صدا درآورده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال ترغیب چین برای پیوستن به ایالات متحده و روسیه در مذاکرات بر سر یک توافق کنترل تسلیحاتی برای جایگزینی پیمان استارت جدید ۲۰۱۰ میان واشنگتن و مسکو است که فوریه سال ۲۰۲۱ منقضی می‌شود.

چین با رد پیشنهاد ترامپ تاکید دارد، نیروی هسته‌ای کوچکتر آن اهداف دفاعی داشته و هیچ تهدیدی ندارد.

یک مقام دولتی گفت: ادامه سکوت چین، عدم اطمینان در مورد اهداف آن‌ها ایجاد می‌کند و فقط نیاز به تمرکز مجدد بر بازدارندگی و آمادگی نظامی برای ایالات متحده را به وجود می‌آورد.

استارت جدید، تنها محدودیت‌های باقیمانده در مورد استقرار هسته‌ای ایالات متحده و روسیه را حفظ می‌کند. برخی کارشناسان و قانونگذاران پیشنهاد ترامپ برای گنجاندن پکن در معاهده جدید را با هدف از بین بردن استارت جدید و خاتمه دادن به محدودیت در استقرار ایالات متحده خوانده‌اند.

معاهده استارت جدید، ایالات متحده و روسیه را به استقرار ۱۵۵۰ کلاهک هسته‌ای، پایین‌ترین سطح در چند دهه، محدود کرده و موشک‌ها و بمب‌افکن‌های مستقر در زمین و زیردریایی‌ها و بمب‌افکن‌های آن‌ها را محدود کرده است. برآورد می‌شود چین ۳۰۰ سلاح هسته‌ای داشته باشد.

 

انتهای پیام/1005

برچسب ها: آمریکا ، آمریکا و چین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار