دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
اخبار انتخابات مجلس مازندران/ 48
دکتر ملک نامزد حوزه انتخابیه قائمشهر: نمایندگان باید مطالبات مردم را به‌درستی پیگیری کنند/ سوءمدیریت عامل اصلی توسعه‌نیافتگی
نامزد نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه سوءمدیریت عامل اصلی توسعه‌نیافتگی کشور و استان است، گفت: نمایندگان باید مطالبات مردم را به‌درستی پیگیری کنند و به سرانجام برسانند.

به گزارش آوای خزر از ساری، دڪتر رمضانعلی ملڪ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی ذهن جامعه نسبت به عملڪرد صحیح، صادقانه و مدبرانه مدیران و مسئولین نقش ارزشمندی دارند و باید در جهت تنویر افڪار عمومی ڪوشا باشند.

وی با سوابق درخشان مدیریتی خود در سطح ملی و بین‌المللی، گفت: به عنوان یڪ مدیر ڪه در عرصه‌های مختلفی مشغول به ڪار بودم توانستم با ایجاد راهڪارهای نو و مدیریت هوشمندانه قدم‌های مؤثری در جهت اعتلا و آبادانی ڪشور بردارم ڪه دغدغه اصلی من فقط مردم بودند و سوابق و ڪارنامه درخشان مدیریتی بنده در رشته‌های مختلف مهر تأییدی بر گفته‌هایم است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی مدعی‌ست؛ در زمانی ڪه ڪشور دچار بحران در زمینه برنج به عنوان یک مشڪل 20 ساله بود؛ بنده با تشڪیل ڪارگروه هسته مطالعات برنج ڪشور و با به‌ڪارگیری افراد متخصص در این زمینه و با مدیریت خود در رأس این هرم توانستم مشڪل 20 ساله برنج را حل کنم ڪه به نفع ڪشاورزان محترم جامعه بود و رونق تولید و اشتغالزایی بی‌شماری را در پی داشت.  

دڪتر ملڪ با اشاره به اینکه مازندران رتبه اول مرڪبات ڪشور را داراست افزود: قائمشهر رتبه اول مرڪبات استان و همچنین بالاتجن بیشترین سهم تولید مرڪبات را دارد و ازجمله مناطق استراتژی اقتصادی‌ست ڪه با ظرفیت‌های موجود بیشترین پتانسل را در زمینه تولید و صادرات مرڪبات به خود اختصاص داده ڪه باید با توجه ویژه به این بخش و با ارائه راهڪارهای جدید به رونق تولید و صادرات بپردازیم.

وی سوءمدیریت در دستگاه‌های اجرایی را عاملی در جهت عدم توسعه‌یافتگی استان و کشور عنوان و خاطرنشان کرد: مجلس جایگاه بلند و ویژه‌ای دارد و اگر نمایندگان مجلس بتوانند مطالبه‌گری درستی داشته باشند؛ موانع و مشڪلات مرتفع خواهد شد.

این نامزد انتخاباتی بیان کرد: در صورت پیروزی در انتخابات مجلس به‌دلیل آشنایی و تسلط به امور اجازه نمی‌دهم وقت تلف شود و در ساعات آغازین شروع ڪار خود به مطالبه‌گری حق مردم می‌پردازم چرا ڪه دغدغه اصلی من مردم و آبادانی و اعتلا و پیشرفت شهرم و حوزه انتخابیه‌ام است.

ملک ادامه داد: در زمینه اشتغال نیاز به توجه بیشتری در این منطقه داریم ڪه خودم بر آن باورم ڪه با اشتغال جوانان ڪارآمد و متخصص در ڪنار نیروهای باتجربه می‌توان به نتایج ارزشمندی دست یافت و تخصص محوری و شایسته‌سالاری باید سرلوحه ڪار قرار گیرد.

وی با تأڪید بر اینڪه نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر حق مردم این منطقه است افزود: من در آن زمان با استدلال توانستم ثابت ڪنم ڪه نمایشگاه بین‌المللی حق ماست و این نمایشگاه می‌تواند هزاران شغل ایجاد ڪند. اکنون نمایشگاه به ساماندهی نیاز دارد تا به‌صورت هفتگی در زمینه‌های مختلف، کارهایی را به نمایش بگذارد؛  سالهاست این نمایشگاه مورد بی‌مهری و بی‌توجهی و ضعف مدیریتی قرار گرفته است.

به گزارش آوای خزر، مهمترین سوابق و مسئولیت‌های دڪتر رمضانعلی ملڪ به این شرح است:

*مدیرڪل بازرگانی استان‌های مازندران و گیلان
*مدیرڪل دفتر اروپا و آمریڪا وزارت بازرگانی
*قائم مقام معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت
*مدیرڪل سازمان تعاون شهر و روستا مازندران
*مدیراجرایی نمایشگاه بین‌المللی تهران
*مدیرڪل تعاون استان سمنان
*مدیرڪل بازرسی شرڪت غله و خدمات بازرگانی ڪشور
*مدیرعامل شرڪت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 ڪشور

اخبار مازندران

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها