دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
احمدی فولادی:
یوسف‌نژاد و جعفری 2 نامزد انتخاباتی منحصربه‌فرد هستند/ میثاق‌نامه‌ای که نخوانده امضا شد
رییس شورای اصلاح‌طلبان ساری 2 کاندیدای لیست این شورا یعنی علی اصغر یوسف‌نژاد و کوروش جعفری را 2 نامزد انتخاباتی منحصربه‌فرد عنوان و اظهار کرد: آنها به سبب اعتمادی که به شورا داشتند، میثاق‌نامه را نخوانده امضا کردند، یوسف‌نژاد چهره‌ای ملی و تأثیرگذار و یک نماینده توانا، و کوروش جعفری حقوقدان برجسته و دیپلمات ارزنده‌ای‌ست که قدرت چانه‌زنی بالایی برای حل مسائل دارد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، روز گذشته 2 کاندیدای منتخب شورای اصلاح‌طلبان ساری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشستی با خبرنگاران داشتند و شب گذشته نیز در هوایی بارانی و سرد، دفتر اصلی این 2 کاندیدا در ابتدای خیابان فرهنگ افتتاح، و پایگاهی شد برای گفت‌وگوها و مشاوره‌هایی که از دل آن مشارکت حداکثری انتخابات رقم بخورد.

اینکه چگونه شد تا اصلاح‌طلبان ساری به این 2 نفر رسیدند را باید در سخنان مهدی احمدی فولادی رییس شورای اصلاح‌طلبان ساری یافت.

او می‌گوید: در جلسه ستاد اصطلاح‌طلبان ساری 19 نفر از دبیران حزب و نمایندگان دبیران حزب و 10 نفر از نهادها که جمعاً 29 نفر باید باشیم؛ 26 نفر حضور داشتند و از این جمع، 20 نفر با ارائه لیست موافق بودند، 2 نفر رأی ممتنع داشتند و 4 نفر نیز مخالف ارائه لیست بودند.

احمدی فولادی می‌افزاید: برای رسیدن به این مهم فراخوان عمومی به همه کاندیداها دادیم بدون اینکه چپ و راست مطرح باشد و گفتیم هر کدام از نامزدها که مایلند می‌توانند در لیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرند. چهار نفر به درخواست ما پاسخ دادند و از بین آنها 3 نفر یعنی اسحاق روحی، علی اصغر یوسف‌نژاد و کوروش جعفری اعلام کردند که میثاق‌نامه را امضا می‌کنند اما سرانجام 2 نفر (یوسف‌نژاد و جعفری) بدون خواندن میثاق‌نامه به دلیل اعتمادی که به شورا داشتند، آن را امضا کردند و در لیست نهایی ما قرار گرفتند.

رییس شورای اصلاح‌طلبان ساری شب گذشته در افتتاح ستاد مشترک کاندیداهای شورای اصلاح‌طلبان این شهرستان با اشاره به میثاق‌نامه‌ای که امضا شد و باتوجه به اساسنامه شورا، تأکید داشت که کسی حق ندارد از نظر عرفی در ستاد فرد دیگری برود و برای او فعالیت داشته باشد.

یوسف‌نژاد و جعفری 2 نامزد انتخاباتی منحصربه‌فرد هستند/ میثاق‌نامه‌ای که نخوانده امضا شد

او صراحتاً اعلام داشت: "اگر از این جمع کسی می‌رود برای کسی غیر از لیست صحبت می‌کند و در ستاد دیگر اصلاح‌طلبان می‌رود از ما نیست، چنین فردی از روش اصلاح‌طلبی عدول کرده است و نباید به امثال او توجه داشته باشیم".

احمدی‌فولادی از اینکه دو کاندیدای منتخب، منحصربه‌فرد هستند؛ یوسف‌نژاد را چهره‌ای ملی و تأثیرگذار و یک نماینده توانا معرفی کرد که سابقه مدیریتی بالایی دارد و کوروش جعفری را نیز دیپلمات ارزنده‌ای توصیف کرد که همانند علی نجفی نماینده مردم بابل، می‌تواند در مجلس نیز چهره تأثیرگذاری باشد؛ فردی که تنها یک ماه تبلیغات کرد اما مردم به او اعتماد کردند و نتیجه آن را هم دیدند.

وی ادامه داد: کوروش جعفری یک دیپلمات و حقوقدان است که آگاهی بالایی از رخدادهای ایران و جهان و تحولات مازندران دارد و قدرت چانه‌زنی او برای حل مسائل بالاست. باتوجه به اینکه او متعلق به ساری‌ست و در تمامی دوران فعالیتش هرگز ساری را از یاد نبرد؛ انسان ارزشمندی‌ست.

رییس شورای اصلاح‌طلبان ساری در پایان سخنان خود مردم را به مشارکت فعالانه و آگاهانه در انتخابات دعوت کرد و گفت: چیزی که از صندوق‌های آرا بیرون می‌آید یک عدد است اما نتیجه آن، چیزی است که باید یک شهرستان و استان و کشور را بسازد، بنابراین برای ساختن بهتر جامعه، بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار