دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
در نشست خبری شورای اصلاح‌طلبان ساری
یوسف‌نژاد نامزدهای انتخاباتی را به مناظره دعوت کرد
علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده فعلی سایر و میاندورود و نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، همه نامزدهای انتخابات را به مناظره دعوت کرد تا مردم حرف‌های نامزدها را بشنوند و بهترین را انتخاب کنند.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، با نگاهی به وضعیت نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در می‌یابیم که تمامی آنها چهره‌های فرهیخته و تحصیلکرده و هرکدام سرمایه‌های معنوی برای این دو شهرستان محسوب می‌شوند اما اینکه این سرمایه‌ها تا چه اندازه می‌توانند در مجلس تأثیرگذار باشند را باید در عملکردهایی که پس از انتخاب‌شدن دارند، دید.

روز گذشته به دعوت شورای اصلاح‌طلبان شهرستان ساری به اتفاق همکارانمان در نشست خبری 2 نامزد انتخاباتی حاضر شدیم.علی اصغر یوسف‌نژاد با کوله‌باری از اندوخته‌های متنوع در پارلمان جمهوری اسلامی و کوروش جعفری با دیپلماسی خاص خود به‌ویژه اینکه یک دیپلمات و حقوقدان است، هر کدام نقش مهمی برای توسعه و پیشرفت ساری و میاندورود دارند.

یوسف‌نژاد به این دلیل که نماینده فعلی و ساری و میاندورود است، بیشتر نسبت به او حضور ذهن داریم، او متولد 1338 از شهرستان ساری‌ست، او در این‌دوره علیرغم اینکه برخی‌ها امکان حضور او را در تهران می‌دانند به این جهت که برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده بود؛ اما بنا به دلایلی بار دیگر به اصل خود بازگشت! در پاسخ به سوالی که درباره این تغییر و بازگشت به حوزه انتخابیه‌اش از او پرسیدم، و اینکه آیا در لیست قرار داشته است، می‌گوید: از شهرداری ساری در سال 64 خود را به معاونت وزیر، از نمایندگی مجلس به عضو هیات رئیسه رساندم. احساس  کردم می‌توانم از ظرفیت و توان خود به نفع شهر ساری بیشتر استفاده کنم لذا در حوزه تهران ثبت‌نام کردم.

یوسف‌نژاد ادامه داد: "این دوره احساس کردم ازجمله معدود افرادی که می‌تواند برود در تهران و در لیست قرار بگیرد و رأی بیاورد من هستم زیرا در تهران به رزومه نگاه می‌کنند ... ضمن اینکه نمایندگان تهران نسبت به بقیه راحت‌تر هستند و حتی برخی‌ها شاید در طول 24 ساعت یک مکاتبه هم ندارند، و به همین دلیل فکر کردم می‌توانم به نمایندگان مازندران کمک فکری بدهم و پشتیبان ستادی آنها در پیمودن مسیر فعالیت‌هایشان باشم. اما دیدم مردم ساری قبول نمی‌کنند و به همین دلیل به حوزه انتخابیه ساری و میاندورود بازگشتم تا خدمتگزار مردم این منطقه باشم.

وی بیان کرد: در لیست تهران تنها به رزومه نگاه می‌کنند؛ یعنی علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیأت رئیسه مجلس، نماینده دو دوره ساری و میاندورود و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد. البته زمانی که من ثبت‌نام کردم و بعد به حوزه ساری بازگشتم هنوز لیست اصلاح‌طلبان بسته نشده بود هر چند هنوز هم تاکنون برای لیست اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به نتیجه نرسیدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی البته با سوالاتی روبرو شد که ربطی به او نداشت و خیلی راحت با این جمله که در حوزه من نیست و نمی‌توانم پاسخگو باشم عبور کرد.

یوسف‌نژاد درباره کمک‌هایی که به شهرداری ساری داشته است، می‌گوید: طی این سالها به طرق مختلف، بیش از 200 میلیارد تومان وارد شهر ساری شد و این کارها را برای مردمش هرم انجام دادم، وظیفه‌ام بود و منتی هم ندارم و مزدی طلب نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا جاده ساری – تاکام هنوز به نتیجه نرسیده است، یکی از بزرگترین دلایل آن را مشکلات در تأمین مصالح عنوان کرد و اینکه دستگاه‌های اجرایی مربوطه که مسوول هستند باید موضوع را حل کنند و این را هم گفت که نماینده در تأمین بودجه، پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

یوسف‌نژاد، نشست خبری امروز را جلسه خوبی برای روشنگری و شفاف‌سازی ارزیابی کرد و پیشنهاد داد که با همه کاندیداها و حتی اصولگراها - اگر همه دلمان برای مملکت و شهر و استان‌مان می‌سوزد - بنشینیم و مناظره کنیم و شفاف، توضیح دهیم.

وی از خبرنگاران خواست که این موضوع نو و بدیع و این آداب و رسوم متعارف را پیگیری کنند، مردم حرف‌ها را بشنوند و بهترین را انتخاب کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از یک نامزد انتخاباتی سخن گفت که هنوز چیزی نشده، رؤسای دستگاه‌های اداری را تهدید می‌کند که اگر پیروز انتخابات شود چنان و چنین می‌کند، برخی‌ها نیز وعده‌های ناشدنی می‌دهند. اما مناظره اقدام مناسبی است که مردم حرف‌ها را بشنوند و خود تصمیم بگیرند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار