دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره تهران گفت: نرخ فروش سیب و پرتقال تنظیم بازاری ۶ هزار تومان تعیین شده است، اما با توجه به قیمت آن اصناف استقبالی برای توزیع این محصولات نکردند.
نرخ میوه‌های تنظیم بازاری ۶ هزار تومان تعیین شدبه گزارش آوای خزر،اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران اظهار کرد: توزیع میوه‌های تنظیم بازاری از امروز میان ۲۰۰ واحد صنفی که برای همکاری در توزیع این محصولات ثبت نام کرده بودند آغاز شده، اما با توجه به قیمت بالایی که در مقایسه با بازار دارد، واحد‌های صنفی از تحویل آن استقبال نکردند.

وی افزود: قیمت تعیین شده برای هر کیلوگرم پرتقال و سیب تنظیم بازاری ۶ هزار تومان است که به قیمت ۵ هزار و ۶۰۰ تومان در اختیار واحد‌های صنفی قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران ادامه داد: سفارش توزیع ۱۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول و یک میلیون تن برای توزیع میان اصناف تهران تا پایان اسفند در نظر گرفته شده بود، اما عملا ۸۰ تن از این محصولات برای توزیع به اتحادیه آورده شد.

وی تصریح کرد: تنها ۷ درصد و حدود ۸ تن از میوه تنظیم بازاری مرحله اول فروش رفته و مابقی در اتحادیه باقی مانده است؛ بنابراین گزارش، ۷۰ تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید کشور در نظر گرفته شده است، اما نرخ در نظر گرفته شده برای میوه‌های تنظیم بازاری بالاتر از نرخ‌های موجود در بازار است؛ به همین منظور از فروش آن‌ها استقبال صورت نگرفته است.
 
انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار