دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
هافبک تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی مربی جوانی است که امکان موفقیت با استقلال را دارد. اما این موفقیت ابزاری می خواهد که ابتدایی ترینش زمین تمرین است .

به گزارش آوای خزر، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تعطیلات امسال غیر متعارف بود و این اصلاً برای سلامت فوتبالیست‌ها خوب نیست. ما که فوتبال بازی می‌کنیم نمی‌توانیم در خانه تمرینات فوتبالی کنیم و در نهایت می‌توانیم یک نرمش ساده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته این امکان را داریم که در روز یک ساعت به مجموعه انقلاب رفته و آنجا به صورت انفرادی تمرین کنیم که این هم برای حفظ آمادگی بدنی کافی نیست. اما از آنجایی که چاره ای نیست، باید با این شرایط ساخت.

رضاوند بیان داشت: حالا که صحبت از زمین تمرین شد باید این را بگویم تیم ما می تواند موفقیت های بزرگ به دست آورد اما این موفقیت ها ابزار خاص خودش را می خواهد که یکی از ابتدایی ترین این ابزارها زمین تمرین مناسب است که ما در اختیار نداریم. به خصوص در زمان های بارندگی که اصلاً امکان تمرین نداریم.

هافبک آبی پوشان در خصوص سابقه علاقه اش به تیم استقلال گفت: خوشبختانه عکس هایی از من موجود است که این علاقه از گذشته را ثابت می کند. عکسی که از من با پیراهن استقلال و در بین هواداران در فضای مجازی منتشر شده مربوط به بازی استقلال و داماش است که خود فرهاد مجیدی آن زمان در تیم بازی می کرده است.

وی در این خصوص گفت: من از گذشته در بین بازیکنان استقلال به فرهاد مجیدی علاقه زیادی داشتم و برای همین زمانی که هوادار بودم پیراهن شماره ۷ می پوشیدم. اما الگوی من در استقلال مجتبی جباری است و آن هم به دلیل هم پستی بودن با او است.

رضاوند در این خصوص که مجیدی به او بیشتر مجال بازی می دهد گفت: در استقلال به ترکیب رسیدن بسیار مشکل است چون همیشه هم پستی های خیلی خوبی دارید. من در تمرینات تلاش زیادی می کنم و زحمات فراوانی می کشم و خوشحالم که این زحمات جواب داد و آقای مجیدی هم به من اعتماد کرد و امیدوارم توانسته باشم پاسخ اعتماد او را بدهم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار