دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
هر فصل مشخصه‌های خاص خودش را دارد و این روی استایل و پوشش ما نیز تاثیر می‌گذارد

آوای خزر/ با بهاری شدن هوا، طولانی شدن روزها و آمدن ظهرهای آفتابی باید گفت دیگر نوبت آن است که راجع به طرح‌های لباس بهاره صحبت کنیم. البته گاهی از طریق طرح‌هایی که در یک استایل به کار می‌برید می‌توانید صحبت کنید! بهار هم که همیشه پر است از طرح‌های سخنگو که نباید از آن‌ها غافل ماند؛ طرح‌هایی که درون شاد شما را به تصویر می‌کشند. 

اتیپ بهاره

طرح راه راه

یک استایل و سبک فرانسوی با طرح راه راه سفید و مشکی همیشگی که نمی‌توان به سادگی از کنار آن رد شد. آماده‌اید که با این طرح  و استایل بهاری خوش‌تیپ‌تر از همیشه شوید؟

ترکیب آبی و سفید هم یکی دیگر از ترکیب‌های محبوب در طرح راه راه است، آن‌ها هم در مدل‌های پیراهن تابستانی و بهاره زنانه و هم در مانتوهای بهار و تابستان به کار می‌روند. همچنین برای یک استایل ساده و بدون طرح، همیشه می‌توانید روی یک شال زنانه راه راه حساب کنید.

استایل بهاری دخترانه

طبیعت در استایل بهاری

لباس‌های گل‌دار همیشه بخشی از استایل بهاری را تشکیل می‌دهند؛ گل‌های ریز، درشت، ساده یا رنگارنگ و شلوغ، تفاوت تنها در این جزییات است. گل‌ها را هم در استایل کژوال و روزمره می‌توانید به کار ببرید و هم روی انواع لباس مجلسی زنانه ببینید و برای مهمانی‌های کوچک در یک بعدازظهر بهاری بپوشید.

تیپ بهار 99

این طرح را طوری بپوشید که در مرکز استایل شما قرار بگیرد و بیشترین توجه را به خود جلب کند، محتاطانه‌ترین کار این است که آن‌ها را با لباس‌های ساده دیگر ست کنید.

جدیدترین کفش های دخترانه

خال خالی کلاسیک؛ مناسب هر موقعیتی

فشن به شما می‌گوید هر وقت سراغ طرح خال خالی رفتید باید بدانید که پرکاربردترین رنگ در این طرح، همان رنگ همیشگی سفید و مشکی است؛ اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای لباس و استایل بهاری و تابستان خودتان، رنگ‌ها را از این طرح دریغ نکنید؛ زرد، قرمز و آبی روشن هم با این طرح هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

لباس های بهاره

طرح خال خالی یک طرح راحت است که می‌تواند به سادگی در کنار شلوار جین و دامن بنشیند، به عنوان طرح روی کفش‌های تخت به کار برود یا یک پیراهن خنک و راحت دخترانه را زیباتر کند.

برچسب ها: لباس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار