دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
طراحی سایت و داشتن یک وب سایت حرفه ای امروزه با توجه به گسترش اینترنت و دنیای کسب ‌وکارها امری واجب و ضروری است.

به گزارش آوای خزر، بنابر اعلام شرکت رایان،طراحی سایت و داشتن یک وب سایت حرفه ای با توجه به گسترش اینترنت و دنیای وب‌سایت‌ها برای کسب ‌وکارها امری واجب و ضروری است. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. در این میان شرکت رایان به عنوان یک شرکت طراحی سایت در کنار شماست تا بهترین و مناسب‌ترین سایت برای شما طراحی و آماده شود.

 ۱۰ نکته مهم از طراحی سایت

در ادامه ۱۰ نکته مهمی که از طراحی سایت باید بدانید را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱-هدف

در ابتدا شما باید هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید. شما باید از خود بپرسید که چرا اصلاً به سایت نیاز دارید؟ با ایجاد سایت به چه هدفی دست پیدا خواهید کرد؟ با پاسخ درست به این سؤالات شما می‌توانید به‌راحتی فرآیند ایجاد سایت خود را برنامه‌ریزی کنید.

۲-انتخاب دامنه و نام مناسب

نام دامنه سایت یک نام و آدرس منحصربه‌فرد است که وب‌سایت شما با آن شناسایی می‌شود. هرچه این نام دامنه کوتاه و مختصر و به‌یادماندنی‌تر باشد بهتر است. نام دامنه باید به نحوی انتخاب شود که امکان تایپ اشتباه آن خیلی کم باشد.

۳-انتخاب هاست مناسب

انتخاب هاست مناسب یکی از اولویت‌های طراحی سایت است. هاست انتخابی شما باید دارای سرعت و قدرت مناسب باشد و از پشتیبانی خوبی هم برخوردار باشد. ترافیک ورودی به سایت شما یا همان تعداد بازدیدهای سایت شما ممکن است در ابتدا کم باشد اما بعد از گذشت مدتی ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند به همین دلیل هاست و سرور شما باید به‌راحتی جوابگوی این حجم کاربران باشد.

۴-طراحی سایت واکنشگرا (ریسپانسیو)

در هنگام طراحی سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت شما در یک تلفن همراه هوشمند و سایر نمایشگرها به چه صورت نمایش داده خواهد شد. به قابلیت نمایش سایت‌های به صورت خاص در تلفن‌های همراه قابلیت واکنش گرایی یا همان ریسپانسیو می‌گویند.

۵-تولید محتوای مناسب

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در سایت تولید محتوای مناسب است. یک شرکت طراحی سایت می‌تواند به شما پیشنهاد دهد که محتوای موردنیاز سایت شما را نیز تأمین کند اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که بهترین فرد برای تولید محتوای سایت خود شما هستید چراکه به‌خوبی با سایت و اهداف آن آشنا هستید. تولید محتوای عالی باعث افزایش ترافیک وب‌سایت شما و بهبود کسب‌وکار شما خواهد شد.

۶-طراحی سایت با قالب و چیدمان مناسب

یک وب‌سایت باید از نظر طراحی و چیدمان، مناسب و بروز باشد. یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای به‌راحتی می‌تواند چیدمان‌ها و طراحی‌های زیبایی را برای سایت شما به وجود بیاورد. این کار باعث می‌شود که کاربران در هنگام ورود به سایت تجربه مناسبی را از سایت شما کسب کنند. انتخاب رنگ‌ها، فونت و محل‌های قرارگیری عکس‌ها و لوگوها باعث می‌شود که کاربران سایت شما در هنگام کار با سایت به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

۷-ویژگی‌های مناسب و عملکرد سایت

ویژگی‌های قرار داده‌شده در سایت باید نسبت به دنیای دیجیتال بروز باشند. استفاده از فرم‌های تماس آنلاین، استفاده از سیستم کپچا برای ثبت‌نام‌ها، استفاده از دکمه‌های و میانبرهای شبکه‌های اجتماعی، استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین و ده‌ها موارد دیگر باعث می‌شود که وب‌سایت شما یک سایت عالی با عملکردی مناسب باشد.

۸-بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو(سئو سایت)

در هنگام ایجاد سایت و همچنین تولید محتوا برای آن باید به این نکته دقت کنید که تمام این موارد باید بر اساس آخرین استانداردها و اصول سئو تولید شوند تا به‌راحتی در نتایج جست‌وجو موتورهای جست‌وجویی مثل گوگل به‌خوبی نمایش داده شوند.

۹-نگهداری سایت

یک وب‌سایت باید همواره به‌خوبی مدیریت و نگهداری شود. در زمان طراحی سایت شما باید از بین سیستم‌های مدیریت محتوا و سایت مثل جوملا، وردپرس و دروپال یک گزینه را انتخاب کنید. امروزه سیستم مدیریت محتوای وردپرس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

۱۰- تجزیه و تحلیل آمار سایت

شما باید اطلاعات واردشده به سایت خود را تجزیه تحلیل کنید. این اطلاعات به‌خوبی به شما اعلام می‌کنند که ترافیک ورودی سایت شما به چه صورت بوده و کاربران از کدام صفحات سایت شما بازدید کرده‌اند. بهترین ابزار رایگان در زمان طراحی سایت برای این تحلیل‌ها استفاده از سرویس گوگل آنالیتیک است.

 شرکت رایان، شرکتی حرفه‌ای در طراحی سایت در تهران

همان‌طور که اعلام شد درزمینه ایجاد سایت شرکت‌های زیادی وجود دارد که به عنوان مراکز طراحی و ایجاد سایت فعالیت می‌کنند؛ اما در این ‌بین شرکت‌های کمی وجود دارند که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. شرکت رایان به عنوان یک شرکت فعال و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت می‌تواند به شما خدمات ارزنده و خوبی را ارائه دهد.

شما به‌خوبی می‌توانید با استفاده از خدمات ارائه شده در شرکت رایان درزمینه طراحی سایت نیازهای خود را برطرف نمایید. شرکت رایان ‌به عنوان یک شرکت فعال و پیشرو درزمینه ساخت انواع سایت می‌تواند خدمات ارزنده را به شما مشتریان خود ارائه کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار