دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
در همایش تجلیل از خانواده بزرگ شهرداری نکا عنوان شد
همایش تجلیل از خانواده بزرگ شهرداری نکا با سخنرانی و اجرای برنامه‎های شاد همراه بود در این مراسم امام جمعه نکا از عدم نقش‎آفرینی خود برای انتخاب آقای جمشیدی به عنوان شهردار نکا گفت، شهردار نکا هم با توجه به مشکلات مالی این شهرداری، بر بحث مدیریت منابع تأکید کرد و اینکه کارها باید بگونه‎ای پیش برود که هم معوقات پرداخت شود و هم پروژه‎ها متوقف نشود.
امام جمعه نکا: نقشی در شهردار شدن آقای جمشیدی نداشتم/ شهردار نکا: تلاش داریم تا هم بدهکاری‌ها را پرداخت کنیم و هم پروژه‌ها متوقف نشود

به گزارش آوای خزر از نکا، جشن بزرگ تجلیل از خانواده بزرگ شهرداری نکا جمعه‌شب در مجتمع رفاهی اردوگاه شهدای ارتش این شهرستان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار، اعضای شورای شهر و خانواده بزرگ شهرداری به‌ویژه در بخش خدمات شهری برگزار شد.

یکی از اهداف برگزاری این مراسم، تحقق وعده شهردار جوان نکا در بدو ورود خود به شهرداری مبنی بر برگزاری گردهمایی بزرگ خانواده شهرداری بود و این مهم پس از گذشت 40 روز از فعالیت ایشان اتفاق افتاد، از دیگر اهداف این همایش نیز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بود به طوری که علاوه بر اهدای لوح سپاس به کارکنان بخش خدمات شهری، به همسران آنها چادر اهدا شد و
امام جمعه نکا نیز در سخنان خود بر رعایت عفاف و حجاب تأکید کرد.

همایش بزرگ خانواده شهرداری نکا البته خبر خوشی را در پایان برای افراد شرکت‌کننده داشت؛ شهردار جوان، شب گذشته به همه کارکنان بخش خدمات (جمع‎آوری زباله) مرخصی داد تا از روز شنبه با انرژی مضاعفی کار خود را دنبال کنند.

* هیچ نقشی در انتخاب شهردار نکا نداشتم

امام جمعه نکا در مراسم مذکور با قدردانی از زحمات همه کارکنان در مجموعه شهرداری و شورای شهر نکا اظهار داشت: در بحث خدمات شهری باید فرهنگ‎سازی شود و شهروندان با مجموعه مدیریت شهری همکاری کنند؛ تولید زباله در کشورمان بالاست، در شهر نکا روزانه 50 تن زباله تولید می‎شود.

حجت‎الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی گفت: ریختن زباله در جوی آب یا در جلوی محل کسب و کار اقدام نادرستی است؛ گوش برخی‎ها به این مسائل بدهکار نیست و به نظر می‎رسد با افرادی که به توصیه‎ها توجه نمی‎کنند و توجیه‌پذیر نیستند باید برخورد کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری باید از سیاسی‎کاری به‎دور باشد، بیان کرد: من هیچ نقشی در شهردار شدن آقای جمشیدی نداشتم و شورا براساس شایستگی‎ها و لیاقت‎ها تصمیم می‎گیرد.

امام جمعه نکا در پایان گفت: گفتمان اصلی انقلاب اسلامی عدالت است و تبعیض درآن جایی ندارد، لذا در رسیدگی به امورات مردم باید به همه اقشار توجه کرد و افراد ضعیف مورد بی‌مهری قرار نگیرند.

* تکمیل پل 30 متری نکا، 12 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

امام جمعه نکا: نقشی در شهردار شدن آقای جمشیدی نداشتم/ شهردار نکا: تلاش داریم تا هم بدهکاری‌ها را پرداخت کنیم و هم پروژه‌ها متوقف نشود
شهردار نکا در مراسم تجلیل از خانواده بزرگ شهرداری اظهار داشت: کارکنان حوزه خدمات شهری کار مهمی را انجام می‌‌دهند، آنها در زمانی که خیلی‌ها مشغول استراحت هستند، فعالیت دارند تا شهری پاکیزه و زیبا داشته باشیم.

روح‎الله جمشیدی شهرداری را مجموعه‎ای دانست که هر فردی از بدو تولد تا وفات خود با آن سر و کار دارد و این مجموعه بزرگ نیازمند همگرایی از بالاترین تا پایین‎ترین سطح افراد است.

وی با بیان اینکه کارهای مهمی برای شهرداری نکا انجام شده یا در دست اجراست، افزود: آزادسازی پل 30 متری نکا در حال انجام است، 5 میلیارد تومان برای تعریض و 7 میلیارد تومان برای اجرای پل نیاز داریم؛ یعنی حدود نیمی از بودجه 25 میلیارد تومانی سال 96 شهرداری نکا تنها باید به یک پروژه اختصاص پیدا کند.

شهردار نکا با تأکید بر اینکه اعتبارات باید مدیریت شوند، گفت: تلاش داریم تا با مدیریت صحیح، هم به بدهکاری‌های خود برسیم و هم عملیات اجرایی پروژه‎های شهری متوقف نشود.
جمشیدی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز 96 هستیم؛ از امروز اتفاقات خوبی در زیباسازی و نورپردازی شهر آغاز می‎شود.

* فعالیت 100 نیروی خدمات شهری در شهرداری نکا
امام جمعه نکا: نقشی در شهردار شدن آقای جمشیدی نداشتم/ شهردار نکا: تلاش داریم تا هم بدهکاری‌ها را پرداخت کنیم و هم پروژه‌ها متوقف نشود


رئیس شورای شهر نکا در مراسم تجلیل از خانواده بزرگ شهرداری این شهر گفت: پس از انتخاب آقای روح‎الله جمشیدی به عنوان شهردار نکا، یک مقداری امیدها برای حل مشکلات موجود، زنده شد.

حسین پویا با قدردانی از زحمات کارکنان بخش خدمات شهری نکا بیان کرد: جمع‌آوری زباله از سنتی به مکانیزه تبدیل شده است و از طرفی کارخانه کمپوست شرق مازندران در بهشهر رو به پیشرفت است تا بخش مهمی از زباله‌های نکا نیز با انتقال به این مکان کمپوست شوند و از طرفی نیز بتوانیم از این طلای سیاه بهره‌برداری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر، بیش از 100 پرسنل در بخش خدمات اعم از جمع‎آوری زباله و فضای سبز در شهرداری نکا مشغول کار هستند و در بخش جمع‎آوری زباله نیز فعالیت‌ها از طریق دو پیمانکار انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر نکا در پایان ضمن فرارسیدن سال نو گفت: در سالجاری برای مدیریت شهری با همکاری ادارات و نهادها نظم و هماهنگی خوبی صورت گرفت و کارهای بسیاری انجام شد که در نوروز شاهد خواهیم بود.  

به گزارش آوای خزر، این مراسم با اجرای برنامه‎های شاد همراه بود، در پایان به صورت نمادین از 10 پرسنل بخش خدمات نکا قدردانی شد.

انتهای پیام/ 1001                                                      

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار