دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به گزارش آوای خزر، از مدت‌ها پیش شایعات مختلفی منتشر شده بودند که براساس آن‌ها اپل قصد دارد  امسال مدل جدید آیفون‌های ۴/۷اینچ خود را به عنوان گوشی‌های جدید اقتصادی خود معرفی کند.
اینکه چه زمانی شرکت اپل قرار است سفارشات برای این گوشی جدید که شایعات زیادی نیز حول آن وجود دارد را قبول کند به دلیل اوضاع فعلی دنیا همچنان نامشخص است اما از آنجایی که ممکن است  به صورت ناگهانی خبر پذیرش سفارش این گوشی برسد، بهتر است اطلاعاتمان درباره آن کامل باشد.  
نام های بازاریابی گوشی های اپل شاید محافظت شده ترین بخش آیفون جدید باشد. بنابراین در اینجا ما از دو نام مستعار برای مدل جدید آیفون استفاده می کنیم، آیفون SE۲ و آیفون ۹. 
براساس شایعات هزینه گوشی جدید که در واقع جانشین آیفون SE می‌شود چیزی بالغ بر ۴۰۰ دلار است. این قیمت پایین این  سوال را در ذهن ایجاد می کند که اپل برای این مدل جدید چه فاکتورهایی را در نظر گرفته است. اپل پیش از این از نام بازاریابی آیفون SE برای مدلی ۴ اینچی استفاده کرده بود که بدنه ای شبیه به مدل ۵s داشت اما با دوربین و پردازنده‌ای مشابه آیفون ۶s. اما انتظار می رود که در مدل جدید SE با صفحه ای ۴.۷ اینچی از تراشه مشابه در آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پروپلاس استفاده شود: پردازنده ای با نام A۱۳. این پردازنده دو نسل از تراشه A۱۱ Bionic که در گوشی آیفون ۸ قرار داشت، پیشرفته تر است.  

  • کاربران آیفون‌های قدیمی بخوانند| گوشی‌های خود را آپدیت کنید

اطلاعات کسب‌شده از کدهای iOS ۱۴ نشان می‌دهد که شرکت اپل علاوه‌بر معرفی گوشی هوشمند ۴/۷ اینچی قصد دارد نمونه‌ی بزرگ‌تری نیز به بازار عرضه کند که ممکن است آیفون ۹ پلاس نام‌گذاری شود.
به احتمال زیاد این مدل جدید از آیفون SE محبوب مشتریان آیفون ۶ خواهد بود؛ به ویژه آنهایی که پس از این گوشی دیگر نتوانسته اند مدل آیفون خود را ارتقا بدهند. در نرم افزار گوشی های نسل ۶ برخی از ویژگی ها مانند واقعیت افزوده قابل اجرا نبود.  
و اما رنگ ها و حجم حافظه گوشی جدید آیفون هم مورد توجه کاربران است. طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸  و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.  انتظار می رود که مدل جدید SE طرحی شبیه به آیفون ۸ داشته باشد هرچند با از بین بردن قابلیت لمس سه بعدی عمر باطری بهبود یافته است. ویژگی لمس سه بعدی یکی از قابلیت های خاص در گوشی های قدیمی آیفون است.  در نسخه  iOS ۱۳.۴.۵ کدی وجود دارد که به CarKey متصل می شود. این کلید دیجیتالی API اپل است که برای وسایل نقلیه ای که این عملکرد را پشتیبانی می کنند به کار می‌رود.  برای سنسورهای لمسی اثرانگشت که این قابلیت در آیفون ۹ نیز وجود دارد.  
این قابلیت برای گوشی به ارزانی آیفون ۹ یک قابلیت غیرمنتظره و بسیار مهم است. امکان استفاده از تلفن همراه به عنوان سوییچ ماشین، قابلیتی است که مدت زمانی روی آن فکر و کار شده است. با اینکه ایجاد این قابلیت روی گوشی آیفون ۹ ممکن است با کاستی هایی همراه باشد اما خریداران آن می توانند به بهبود و پیشرفت آن در نسخه های بعدی iOS دل ببندند.  
با اینکه نمی توانیم زمان دقیق فروش آیفون SE را اعلام کنیم اما ممکن است شرکت اپل تصمیم بگیرد همین فردا از آن رونمایی کند و ثبت سفارش را آغاز کند.  
 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها