دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) در گزارشی پیش‌بینی کرد که تقاضا برای نفت در ماه میلادی جاری ۲۹ میلیون بشکه در روز سقوط خواهد کرد که در ۲۵ سال اخیر بی سابقه است و محدودیت عرضه توسط تولیدکنندگان بزرگ نمی‌تواند در کوتاه مدت افت تقاضا در بازار را به طور کامل جبران کند.


به گزارش آوای خزر،آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرد که با وجود شروع قوی تولیدکنندگان پس از توافق کاهش تولید تاریخی، تقاضا برای نفت در سال ۲۰۲۰ به میزان ۹.۳ میلیون بشکه در روز کاهش پیدا خواهد کرد.

این آژانس در گزارش ماهانه خود نوشت: تولیدکنندگان با پایین بردن پیک اشباع عرضه و کند کردن روند رشد سطح ذخایر، به یک سیستم پیچیده برای سپری کردن بدترین لحظات این بحران کمک می‌کنند.

اوپک، روسیه و سایر تولیدکنندگانی که گروه اوپک پلاس را تشکیل می‌دهند، یکشنبه هفته جاری با هدف تقویت قیمت‌ها و حذف مازاد عرضه در بازار، برای محدودیت عرضه ۹.۷ میلیون بشکه در روز معادل حدود ۱۰ درصد از تولید جهانی، در ماه‌های مه و ژوئن موافقت کردند.

فاتح بیرول، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اظهار کرد: با این حال آوریل ممکن است بدترین ماه صنعت نفت باشد، زیرا تولید در این ماه افزایش پیدا کرده در حالی که تقاضا تحت تاثیر قرنطینه‌های اقتصادی در سراسر جهان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا نزول کرده است.

وی به خبرنگاران گفت: وقتی به سال ۲۰۲۰ نگاه می‌کنیم، می‌توانیم ببینیم که بدترین سال است و شاید آوریل هم بدترین ماه این سال باشد و به آوریل سیاه تبدیل شود.

بیرول با اشاره به رویداد‌هایی شامل شکست مذاکرات اوپک پلاس در اوایل مارس و جنگ قیمت میان عربستان سعودی و روسیه، اظهار کرد که تولیدکنندگان دو ماه بسیار مهم را از دست دادند.

اکنون علاوه بر کاهش تولید گروه اوپک پلاس، انتظار می‌رود برخی از کشور‌های مصرف کننده خرید نفت را برای پر کردن ذخایر نفت استراتژیک خود افزایش دهند.

بر اساس گزارش رویترز، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که منتظر جزییات بیشتر در خصوص کاهش تولید برنامه ریزی شده و پیشنهادات برای استفاده از مخازن استراتژیک است و کشور‌هایی مانند آمریکا، هند، چین و کره جنوبی پیشنهاد خرید نفت برای ذخیره سازی را مطرح کرده یا در حال بررسی آن هستند.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار