دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
مسابقات تکواندو جام فجر – ساری
شهردار ساری خطاب به مسئولان گفت: اگر می‌خواهید رهاورد تیم‌های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در بیشتر رشته‌های ورزشی مدال‌های خوشرنگ باشد، مازندران و مازندرانی‎ها را دریابید.
شهردار ساری خطاب به مسئولان: اگر می‎خواهید مدال‎های ورزشی مدال‌های خوشرنگ داشته باشید، مازندران و مازندرانی‎ها را دریابید

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی عبوری شامگاه امروز در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر که با حضور 20 تیم داخلی و خارجی در سالن سید رسول ساری با حضور استاد «کانگ» پیشکسوت و صاحب یکی از سبک‎های مهم تکواندو جهان برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش دنیا پیام‌آور صلح و اخلاق و پهلوانی مرام جامعه ورزش ایران است که قهرمانی تنها به
واسطه غرور به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان ارزشمند و متعالی است.

وی بر جامعه ورزش مازندران که اصالت آن از پاهای خسته و در گل نشسته شالیکاران برمیخیزد و دستان بلندهمت مدال‌آورانش چون رشته کوههای البرز که یادآور سرپنجه‌های مردان اساطیری طبرستان است؛ سلام داد و درود ویژه‎ای برای مردم ورزشکار ساری داشت.

شهردار ساری با خیر مقدم به ورزشکاران و مسئولان حاضر در بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر اظهار داشت: این روزها دو اتفاق مهم هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر در ورزش تکواندو به میزبانی ساری برقرار بوده و مجالی برای اهالی ساری است تا میهمان‌نوازی خود را نه‌تنها به هم‌وطنان خود که به کشورهای آسیایی و در بعد بالاتر با میهمانان عرصه جهانی به نمایش بگذارند و به عمل ثابت کنند که ساری می‌تواند تفرجگاه خوبان جهان باشد.

عبوری خطاب به مردمان شهر خود گفت: ورزشکاران ساوری تا فرصتی هست که مهدی عبوری خادم شما در شهرداری ساری باشد، این نهاد را خانه خود و پشتوانه امیدآفرینی خود برای شهر ساری بدانید.

شهردار ساری با بیان اینکه راه برون‌رفت شهر ساری و حتی مازندران از معضلات پیش روی آن، گردشگری است، تصریح کرد: به‌واقع محور و اصل توسعه ساری و مازندران گردشگری توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران ورزشی چه از بعد سلامت و چه از بعد قهرمانی آن است.

وی در پایان به مسئولین ورزش ایران توصیه کرد که اگر می‌خواهید رهاورد تیم‌های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در بیشتر رشته‌های ورزشی مدال‌های خوشرنگ باشد، مازندران و مازندرانیها را دریابید.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار