دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران
کشف بیش از ۴ تن انواع مخدر و دستگیری بیش از ۱۳ هزار نفر در سال ۹۸
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دیدار با سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: کشف بیش از ۴ تن انواع مخدر با انجام بیش از ۲۰ هزار طرح و عملیات و دستگیری بیش از ۱۳ هزار نفر در سال ۹۸ حاکی از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیرو‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی است که زمینه آرامش و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم می‌نمایند.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، احمد مظفری در این دیدار تاکید کرد: الحمدلله کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمیته‌های فعال و منظم شوراست که با برگزاری جلسات مداوم اقدامات مقابله‌ای را ساماندهی و هماهنگ می‌کند.
وی تاکید کرد: کشف بیش از ۴ تن انواع مخدر با انجام بیش از ۲۰ هزار طرح و عملیات و دستگیری بیش از ۱۳ هزار نفر در سال ۹۸ حاکی از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیرو‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی است که زمینه آرامش و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم می‌نمایند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به ضروت تقویت، توسعه و تجهیز امکانات ضروری برای شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر گفت: امیدوارم با پیگیری لازم از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور و حمایت همه جانبه استاندار محترم گامی اساسی در جهت تقویت، تجهیز و توسعه سامانه‌های کنترلی و نظارت بیشتر در این حوزه برداریم.
در این نشست سردار میرفیضی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه نمود و گفت: یکی از سیاست‌های مهم و راهبردی ما کاهش عرضه و سخت‌تر کردن دسترسی به مواد مخدر و روانگردان‌ها است و در این راه از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ استفاده خواهیم نمود.
فرمانده انتظامی مازندران خواستار تجهیز، تقویت و توسعه یگان‌های عمل کننده در حوزه مبارزه با مواد مخدر شد و ابراز امیدواری نمود با حضور جهادی و تلاش نیرو‌های کاشف و اطلاعاتی و انتظامی عرصه بر قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر تنگ‌تر خواهد شود.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار