دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
قوانلو در ادامه با مقایسه تعداد جواز تأسیس صادر شده در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ عنوان داشت: در سال ۹۸ تعداد ۸۰۵ فقره جواز تأسیس جدید صادر شده که نسبت به سال ۹۷ از افزایش ۱۴ درصدی برخوردار بوده است واین افزایش صدور جواز تأسیس نوید دهنده رشد صنعت در سال جاری و سال‌های آینده به لحاظ راه اندازی واحدهای تولیدی صنعتی جدید در استان مازندران است.

به گزارش آوای خزر، حسینقلی قوانلو در جلسه کارگروه رونق تولید با بیان اینکه تعداد واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان مازندران تا پایان سال ۹۸ به دو هزار و ۵۷۹ واحد رسیده است، افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده در این واحدهای صنعتی بیش از ۱۲۹ هزار میلیارد ریال بوده است، از رتبه هشتم استان مازندران در صدور پروانه بهره برداری در سطح کشور خبر داد.

وی اشتغال مستقیم این واحدهای صنعتی را بیش از ۱۰۱ هزار و ۷۴۴ نفر اعلام کرد و گفت: در سال ۹۸ تعداد ۲۰۶ پروانه بهره برداری در مازندران صادر شده که نسبت به سال ۹۷ از افزایش ۱۴۵ درصدی در میزان سرمایه گذاری برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: وضعیت پروانه‌های بهره برداری صادر شده به ترتیب شامل حوزه فلزات اساسی و ماشین آلات، غذایی، کانی غیر فلزی، سلولزی، شیمیایی، نساجی، برق و الکترونیک و سایر خدمات مهندسی و پشتیبانی است.

وی گفت: تعداد جوازهای تأسیس صادر شده در استان مازندران تا پایان سال گذشته سه هزار و ۸۷ واحد و با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۱ هزار میلیارد ریال بوده که رتبه استان مازندران به لحاظ این شاخص در سطح کشور ششم است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار