دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
نماینده، ولی فقیه در مازندران:
جایگاه بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد رفاه، آسایش و آرامش مردم 
نماینده، ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان "ساری" در دیدار سردار "میرزایی" با وی، گفت: جایگاه بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد رفاه، آسایش و آسایش مردم است.  
به گزارش آوای خزر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران و هیئت همراه به جایگاه مهم نیروی انتظامی به جهت فعالیت‌ها و اقدامات تامینی در ایجاد رفاه، آرامش و آسایش مردم اشاره کرد و گقت بی شک این جایگاه تاثیر گذار و بی بدیل است.

وی با اشاره به وجود دشمنان متعدد و توطئه گران داخلی و خارجی، داشتن آمادگی روحی، اعتقادی و اخلاقی را از ملزومات پیروزی برابر دشمنان دانست و بر وحدت و همدلی نیروی انتظامی با ولایت فقیه و ائمه جمعه تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ماموریت‌های متعدد و سخت نیروی انتظامی با توجه به امکانات محدود این ارگان، زحمات و تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی را بسیار مهم و ارزشمند قلمداد کرد.

آیت الله لائینی در پایان ضمن تشکر از زحمات سردار میرفیضی فرمانده سابق انتظامی استان برای سردار میرزایی فرمانده جدید استان آرزیو توفیق کرد و از خداوند متعال برای روح مطهر حجت الاسلام والمسلمین رضایی آرزوی مغفرت و غفران الهی کرد.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در ابتدا این دیدار در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و طرح و برنامه‌های این فرماندهی در سال جدید پرداخت.

در این دیدار حجت الاسلام غلامی رئیس عقیدتی سیاسی استان، سرهنگ دستور معاون هماهنگ کننده استان، سرهنگ صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، سردار میرزایی را همراهی کردند.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار