دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
کشتی آرای با بیان اینکه توقف معاملات سکه در بورس موجب شد تا تقاضای کاذب در بازار از بین برود، گفت: حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان شده است.
دلیل افزایش امروز قیمت سکه چه بود؟
به گزارش آوای خزر، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه بعد از توقف معاملات سکه در بورس کالا، اظهار داشت: از دیروز که معاملات سکه متوقف شد، در بازار سکه شاهد کاهش حباب سکه به ۲۰۰ هزار تومان بودیم.

وی با تأکید براینکه بعد از توقف معاملات سکه در بورس، عرضه و تقاضا متعادل شد، تصریح کرد: همین امر سبب شد تا تقاضای کاذب در بازار سکه از بین رفت.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به کاهش حباب سکه از دیروز، گفت: داد و ستد‌ها الان دیگر عادی است و تقاضای کاذبی در بازار نداریم.

وی ادامه داد: البته قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طی روز جاری افزایش داشته، ولی این افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت جهانی و قیمت ارز بوده است.

به گزارش آوای خزر، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۶۰۰ تومان و طرح قدیم ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه در روز‌های اخیر رشد چشم گیری داشت و رسماً رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است؛ سکه درحالی از ۶ میلیون وارد کانال ۷ میلیون شد که طبق اعلام برخی فعالان بازار طلا، سیگنال افزایش قیمت را از بورس دریافت کرده بود. البته بورسی‌ها نظر دیگری دارند و رشد قیمت دلار را عامل اصلی گرانی سکه ارزیابی می‌کنند.

بیش از چند هفته قیمت گواهی سکه یک روزه در بورس کالا ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بیشتر از بازار بود، ولی در نهایت دیروز ناظر بورس اعلام کرد: نماد‌های معاملاتی گواهی سپرده کالایی سکه طلا به دلیل وجود قیمت‌های نامتعارف در تابلوی معاملات تا اطلاع ثانوی در مرحله پیش گشایش باقی خواهد ماند.

با این حال، اما روند صعودی قیمت طلا وسکه در بازار کماکان ادامه دارد که مهمترین دلیل آن افزایش قیمت ارز در بازار آزاد است؛ برهمین اساس هم اکنون قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۷۴۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۸۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۶۰ دلار معامله می‌شود.
 
انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار