دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
در آوای خزر بخوانید:
در بسته اخبار انتظامی سه شنبه ۶ خرداد ۹۹ استان مازندران، خبر‌هایی از دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد در تنکابن و دستگیری سارق حرفه‌ای در میاندورود تا غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله تهرانی در کلاردشت را می‌خوانید.
*کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در آمل 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالا در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا را که با تاسیس یک شرکت اقدام به دپوی کالای قاچاق در حوزه لوالزم آرایشی و بهداشتی می‌کرد را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با شناسایی انبار و محل دپوی قاچاق کالا، ماموران با هماهنگی قضائی و با حضور نمایندگان اداره بهداشت در بازدید از این انبار موفق شدند، بیش از ۳۳ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کنند.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: اموال مکشوفه توقیف و توسط کارشناسان اداره بهداشت در حال بررسی است.

 *انهدام باند سرقت سیم برق در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از انهدام باند سارقان سیم برق با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه آنان بیش از ۲۰۰ کیلو سیم برق کشف شد.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پایان از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مواد مخدر، کالای قاچاق و ... مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 *بازداشت کلاهبردار ۲ میلیاردی در شهرستان" تنکابن " 

فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" از دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی که با جعل عنوان و به بهانه اخذ تسهیلات بانکی از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.  

سرهنگ "محمد صادق شاه نظری" با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری با معرفی خود به عنوان یکی از نزدیکان مقامات کشوری به بهانه اخذ وام میلیاردی اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی از این شهروند کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، خاطر نشان کرد: با دریافت مشخصات فرد کلاهبردار، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از این شهروند اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


 *پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبرگفت: به منظور اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۴۵۰ واحدصنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اکبری از پلمب ۱۴ واحدصنفی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری سارق حرفه‌ای در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندورود، تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی و یگان امداد، ماموران متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف خودروی سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان نیز اقرار کرد.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 *دستگیری عامل افیونی در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "قاسم ومحمدی درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این سوداگر مرگ شدند.

سرهنگ محمدی از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل متهم یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه آلات استعمال و دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 *کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف یکی و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ حمیدرضا فرهودی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

وی از کشف یک و نیم تن جوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودر‌ها خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیون ریال برآورد کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی در پایان با اشاره به پیامد‌های ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


 *کشف احشام قاچاق در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف ۱۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ اسماعیل حسن زاده با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون ایسوزو حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ راس گاو فاقد هرگونه مجوز حمل و گواهی بهداشتی کشف کردند.

وی ارزش مجموع دام‌های قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: راننده خودروی مذکور نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی گلوگاه از تحویل دام‌های قاچاق کشف شده به سازمان مربوطه خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: با توجه به سرایت بسیاری از بیماری‌های مزمن از طریق دام و طیور به انسان، از انتقال احشام بدون مجوز بهداشتی خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


 *اجرای طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهراز اجرای طرح ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف ۱۹ کیلو مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راین فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۱ عمده فروش و ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۹ کیلو و ۵۹۸ گرم انواع مخدر کشف شد.

وی با بیان این که این موفقیت حاصل همکاری و مشارکت بسیار خوب شهروندان با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای امن و با نشاط با پلیس همکاری کرده و در مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاعه دهند.


 *خواستگاری از دختر مورد علاقه، بهانه پلیس قلابی در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری فردی که برای گرفتن جواب بله از خانواده دختر مورد علاقه اش با لباس پلیس در این شهرستان تردد می‌کرد خبر داد.  

سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد فردی با لباس پلیس در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در حالی که که ملبس به لباس فرم انتظامی با علائم و درجات مربوطه بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ"حسن زاده" اذعان داشت: این پلیس قلابی در اظهارات خود، انگیزه این اقدام را دریافت جواب مثبت در خواستگاری از دختر مورد علاقه خود عنوان کرد.

وی، همچنین اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

 *حادثه رانندگی با یک کشته و ۳ مصدوم 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و ۳ مصدوم خبر داد.  

سرهنگ محمد صادق شاه نظری  اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان تنکابن، بلافاصله ماموران انتظامی بخش خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: در این حادثه که در مسیر میدان استخر به سمت روستای شهید آباد به وقوع پیوست، یک خودرو زانتیا با ۴ سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و به تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به مرگ یکی از سرنشینان این خودرو، قطع پای راننده و جراحت شدید سایر سرنشینان آن شد، اظهار داشت: مجروحان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ شاه نظری با بیان این که علت تامه وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت سرعت مطمئنه، با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت و آرامش را برای خود و سایر افراد همراه فراهم کنند. #

 *دستگیری قاچاقچی موادمخدر در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر از یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ ذات الله رضوانی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر شد.

وی از کشف ۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاط نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان این که مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی بشمار می‌رود از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 *کشف ۱۵ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۱۰ سارق اماکن خصوصی و قطعات داخلی خودرو با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ حسن عنایتی گنجی درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق اماکن خصوصی و اموال داخلی خودرو در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک با اعلام مراتب به پلیس ۱۱۰ پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

 *غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله تهرانی در کلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله اهل تهران در رودخانه خبر داد.  

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه غریق در در یکی از مناطق تفریحی این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: در این حادثه که در منطقه تفریحی رودبارک به وقوع پیوست، نوجوان ۱۷ ساله اهل تهران که به همراه سایر همراهان خود در حال گردش در حاشیه این رودخانه بود به داخل رودخانه سقوط کرد.

سرهنگ عزیزی، خاطرنشان کرد: به علت شدت جریان آب، جسد این فرد ۲۰ کیلومتر بعد از محل وقوع حادثه توسط عوامل امدادی کشف شد.

وی در خاتمه به مردم و مسافران توصیه کرد: با توجه به شدت یافتن جریان آب، طغیان رودخانه‌ها و شل بودن بستر خاک‌های اطراف رودخانه از بیتوته و گردش در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

 *دستگیری عوامل چاقوکشی منجر به قتل در "سلمانشهر " 
فرمانده انتظامی شهرستان"عباس آباد" از شناسایی و دستگیری عوامل نزاع ودرگیری منجر به قتل جوانی در"سلمانشهر" در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.  

سرهنگ "حسین عبدی" با اعلام این خبر، گفت: در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی وقتل جوانی در میدان ۱۷ شهریور سلمانشهر روبروی یک واحد صنفی فست فودی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۲۹ اهل و ساکن تهران حین تردد در پیاده رو به علت برخورد موتورسیکلت با وی با راکب و ترک نشین موتورسیکلت به این حرکت معترض و به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه راکب موتورسیکلت با یک قبضه چاقو گردن عابر پیاده را مورد اصابت قرار داد و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از وقوع قتل عابر پیاده ۲۹ ساله در این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: با وقوع قتل، تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل چاقوکشی و قتل در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ عبدی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی متهمان به قتل از شناسایی مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از وقوع قتل با همکاری یکی از اقوام خود به استان گیلان متواری شدند که با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از تعقیب ومراقبت دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از تشکیل پرونده بزای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها