دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
نماینده ولی‌فقیه در مازندران:
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است و این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی در حفظ نظم، امنیت و مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل است. 
به گزارش آوای خزر،  آیت‌الله  محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، اظهار کرد: این امر نشان دهنده کارآمدی نیروی انتظامی است که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.

وی به اقتدار پلیس در برخورد با جرایم سایبری در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است؛ رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد که فرصت‌های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه تحریم نهاد‌های نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی با هدف کاهش امنیت، نهاد‌های انقلابی، نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه تن‌ها منجر به کاهش امنیت نشد، بلکه موجب انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

وی با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به حق مردم دفاع کرده، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

وی امنیت را یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی به دست آمده است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره‌های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیرو‌های نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.  

انتهای پیام/۱۰۰۰

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها