دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تمامی فروشگاه های موجود در ترب دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند. این نماد برای این منظور ایجاد شده است تا فروشگاه هایی که دارای فعالیت های مجازی و اینترنتی هستند، شناخته شوند و از طرف وزارت صنعت مورد تایید قرار گیرند. بنابراین کاربران می توانند به فروشنده های حاضر در ترب اعتماد کنند.

 

آخرین قیمت گوشی در بازار

به گزارش آوای خزر،دوباره قیمت گوشی در بازار با نوسان قیمت ارز، متلاطم شده است. عده‌ای از فروشندگان به کلی یا نمی‌فروشند یا به قیمت‌های معادل دلاری 20 درصد گران‌تر از بازار. نتیجه آن هم سردرگمی و هزینه بالا برای جیب خریداران است.

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای شرایط حاضر موتور جست‌وجوی ترب هست. به کمک ترب می‌توانید قیمت هزاران فروشنده برای هر محصولی از قیمت گوشی سامسونگ گرفته تا لوازم خانگی و پوشک بچه را در بازار برای محصول مورد نظر خود را یکجا مقایسه کنید و از بهترین فروشنده بازار، آنلاین خرید کنید. اپلیکیشن ترب تا به حال میلیون‌ها بار دانلود شده است و سایت ترب نیز جز 30 سایت پربازدید ایران هست.

زمانی که بخواهیم کالایی را به صورت آنلاین خریداری کنیم، امکان جستجوی کالای موردنظر در تک تک فروشگاه های موجود و مشاهده قیمت آن امری بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد. از این رو سایت و اپلیکیشن ترب این امکان را به صورت یکجا در اختیار کاربران قرار داده است. ترب یک موتور هوشمند جستجوی قیمت کالا می باشد و این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که کالای موردنیاز خود را در ترب جستجو کنند و سپس فروشگاه های دارنده کالا و قیمت هریک از آنها را مشاهده کنند. اطلاعات مربوط به میلیون ها کالا و همچنین بیش از 3000 فروشگاه در اپلیکیشن ترب موجود هست و این تعداد روز به  روز درحال افزایش می باشد.

برای مثال قیمت گوشی a10s را در بین فروشندگان ترب در تصویر زیر می‌بینید.

 

آخرین قیمت گوشی در بازار

نظرات و بازخوردهایی که توسط کاربران برای ترب ارسال می شود به صورت کامل توسط تیم پشتیبانی ترب مورد بررسی قرار می گیرد و تمامی این نظرات در فعالیت های بعدی فروشنده ها نقش چشمگیری دارد. درصورتی که فروشنده ای کاری خلاف قانون انجام دهد و این اتفاق توسط کاربران گزارش شود، فروشگاه موردنظر از لیست جستجوهای ترب پاک می شود. از طرف دیگر تمامی فروشگاه های موجود در ترب دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند. این نماد برای این منظور ایجاد شده است تا فروشگاه هایی که دارای فعالیت های مجازی و اینترنتی هستند، شناخته شوند و از طرف وزارت صنعت مورد تایید قرار گیرند. بنابراین کاربران می توانند به فروشنده های حاضر در ترب اعتماد کنند.

تیم ترب همواره تلاش می کند تا نیازهای متنوع مردم را شناسایی کند و قابلیت های جدیدی را به سایت و اپلیکیشن ترب اضافه کنند تا این نیازهای مردم رفع شود. به همین دلیل علاوه بر اطلاعات قیمتی قابلیت های دیگری هم در ترب وجود دارد. اگر علامت مورد علاقه در کنار محصول موردنظر را بزنیم آن کالا به لیست محصولات محبوب اضافه می شود که این امر جستجوی آتی آن را ساده تر می کند. با زدن علامت زنگ هشدار نیز می توانیم از تخفیف های موجود در بازار از طریق دریافت نوتیفیکیشن باخبر شویم. همچنین می توانیم کالای انتخاب شده را در تلگرام به اشتراک بگذاریم.

در اپلیکیشن ترب در کنار هر کالا نمودار زمانی قیمت مربوط به آن نیز قابل مشاهده است. این نمودار تغییرات قیمت کالا را در ماه ها و هفته های گذشته به صورت نموداری نشان می دهد. از آنجا که نرخ ارز و سکه در کشورمان در سال اخیر با نوسان های زیادی همراه بوده است. می توانیم تغییرات قیمت کالای موردنظر را با نوسان قیمت ارز از طریق نمودار زمانی قیمت مقایسه کنیم. این نمودار یکی از قابلیت های خوب ترب می باشد.

زمانی که بخواهیم از قیمت یک مدل گوشی خاص در بازار اطلاع پیدا کنیم نام و مدل گوشی را در سایت یا اپلیکیشن ترب می نویسیم تا فروشنده های مختلف اینترنتی به همراه قیمت هریک را مشاهده کنیم. پس از جستجوی هر کالا نام و مشخصات آن قابل مشاهده است همچنین در کنار هر محصول سه علامت خاص نیز برای راحتی کاربران قرار داده شده است.

علاوه بر امکان جست‌وجوی قیمت بر اساس نام محصول، از طریق دسته‌بندی محصولات نیز می‌توانید قیمت محصولات مورد نظر را پیدا کنید.

یکی از امکانات جالب ترب، نمودارهای زمانی قیمت برای هر محصول در روزها و هفته‌های گذشته هست.به کمک این نمودارها می‌توانید کمترین قیمت و متوسط قیمت هر محصولی را در ماه‌های گذشته در بازار مشاهده کنید. در ترب علاوه بر قیمت 5 میلیون کالا، قیمت سکه و ارز را نیز می‌توانید در مراجع معتبر یکجا مقایسه کنید و از چک کردن سایت‌ها و کانال‌های متعدد بی نیاز شوید.

برای مثال در این لینک نمودار قیمت گوشیa50 را در طی روزهای اخیر در بازار می‌بینید.  مشاهده می‌کند که در چند روز اخیر چطور قیمت‌ گوشی در بازار رشد کرده است.

آخرین قیمت گوشی در بازار

مزیت ترب نسبت به جست‌وجویی که در گوگل انجام می‌شود، این است که در گوگل، لینک‌های مختلف بالا می‌آید که باید هر کدام باز شود و بررسی شود که آیا همان محصول است یا نه. اما در سایتی مثل ترب، اگر محصول را جست‌وجو کنید، قیمت همه فروشنده‌ها را یک‌جا می‌بینید. ترب هم در ابتدا مانند گوگل بود منتهی برای خرید از فروشگاه‌های ایرانی، اما بعدا و در ادامه کار فاز مقایسه قیمت به ترب اضافه شد.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار