دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
برای داشتن چیدمانی منظم و بی نظیر در فضای اتاق خواب ها با متراژ کوچک حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید دکوراسیونی آرامش بخش و ایده آل را در فضای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

به گزارش آوای خزر،یکی از اصلی ترین بخش ها در هر خانه ای اتاق خواب است. بنابراین در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک بیشترین دقت و خلاقیت را به کار ببرید. شاید با خودتان فکر کنید که چون اتاق خواب‌تان کوچک است، پس دیگر نمی‌توانید چیدمانی زیبا و چشم‌نواز داشته باشید. اما سخت در اشتباه‌اید!

برای داشتن چیدمانی منظم و بی نظیر در فضای اتاق خواب ها با متراژ کوچک حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید دکوراسیونی آرامش بخش و ایده آل را در فضای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

در این مقاله قرار است راجع به ترفندهای جذاب برای زیباترشدن چیدمان اتاق خواب کوچک صحبت کنیم.

خرید سرویس خواب ساده، یک پیشنهاد برای دکوراسیون اتاق کوچک

 یکی از مهم ترین وسایل در فضای اتاق خواب بزرگ و کوچک است بنابراین با توجه به فرم و شکل اتاق خواب، تخت خواب مناسبی را انتخاب کنید. در فضای اتاق خواب ها با متراژ کوچک بهتر است از تخت خواب های کوچک و سبک استفاده کنید زیرا تخت خواب های بزرگ و جاگیر باعث می شوند فضای اتاق خواب شما کوچک تر از حد معمول به نظر برسد. این عوامل همگی به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد.

از آنجایی‌ که اتاق‌ خواب شما فضای زیادی ندارد توصیه می‌کنیم از تمام فضا نهایت استفاده را ببرید. از پشت پنجره، طاقچه و حتی زیر تخت برای جایگذاری وسایل کمک بگیرید. هر چه این چیدمان منظم ‌تر باشد ایده پردازی شما خاص ‌تر جلوه می‌کند.

برای چیدمان سرویس خواب پیشنهاد می کنیم در دنج‌ترین قسمت اتاق خواب تخت خواب خود را قرار دهید و  از تخت خواب‌های تاج‌دار و بزرگ سرویس خواب‌های سلطنتی استفاده نکنید. همچنین شما می توانید از پشت پنجره خود به عنوان میز پاتختی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک و ایده های ساده و کاربردی که نمی دانستید!

انتخاب تخت کشویی، یک راه حل فوق العاده برای اتاق خواب و کار کوچک

گاهی کمبود فضا در منزل، باعث می شود که میز کار خود را در اتاق‌ خواب قرار داده و یک اتاق کار در منزل داشته باشیم. اگر اتاق خواب شما فضای زیادی ندارد بهتر است از یک‌ تخت خواب دو نفره کشویی کمک بگیرید تا کار نظم دادن به فضا ساده‌تر شود.

 همچنین شما می‌توانید در گوشه اتاق از یک میز متصل به دیوار برای کارهای روزانه خود استفاده کنید. کتابخانه را بر روی دیوار نصب کنید تا فضای بیشتری در اتاق در اختیار شما قرار داده شود. اگر اتاق شما از فضای بیشتری برخوردار بود کار دیزاین را با هر چیزی که به آن نیاز دارید مثل یک کمد به پایان برسانید. هرچه هارمونی رنگ در این‌گونه فضاها بیشتر رعایت شود نظم بیشتری نیز در محیط حاکم خواهد بود.

کم کردن روتختی ها، توصیه ساده برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق

برای زیباترشدن چیدمان اتاق خواب کوچک، از تعداد لایه‌هایی که روی تختخواب می‌اندازید، کم کنید. بهتر است فقط یک روتشکی و ملافه بیندازید. قطعا اگر روانداز و پتو و سایر متعلقات را هم بیندازید باید وقت بیشتری صرف کنید، چون به دو طرف تخت به‌آسانی دسترسی ندارید. ولی با همین روتشکی و ملافه‌ی ساده هم می‌توانید اتاق خواب جالبی داشته باشید.

نصب کمد دیواری ریلی، مناسب برای اتاق های کم جا

گاهی اوقات حس می کنید که وسایلتان بیش از حد زیاد است و همیشه وضعیت نامرتب شما را اذیت می کند. این اتفاق در آپارتمان های امروزی با اتاق خواب های کم جا بیش تر پیش می آید.

کمدها خود به عنوان عنصری کلیدی و بهترین راه حل ممکن برای نظم دهی، نقش موثری را در میزان فضای اشغال شده در فضا ایفا می کنند. انواع مدل های کمد دیواری ریلی زیادی وجود دارد که در منظم شدن اتاقتان کمکتان می کند.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک و ایده های ساده و کاربردی که نمی دانستید!

روشن تر نشان داده شدن اتاق شما توسط کمد دیواری ریلی شیشه ای

کمد دیواری ریلی با شیشه، به بزرگ ترو روشن تر نشان داده شدن اتاق شما کمک زیادی می کنند. اگر از این بابت که داخل کمد کاملا مرتب و منظم چیده شده مطمئن هستید، از درهای شیشه ای شفاف استفاده نمایید. برای این کار هم از لوازم نظم دهنده کمد استفاده کنید. اما اگر ترجیح می دهید که داخل کمد دیده نشود شیشه های مات ایده آل تر خواهند بود. از مزیت دیگر درب شیشه ای کمدهای ریلی، وجود طرح های متنوع برای نقش دادن به آن است. این روش برای ست کردن کمد با سایر عناصر موجود در اتاق مانند سرویس خواب روشی کاربردی است.

بزرگ تر نشان دادن اتاقتان توسط کمد دیواری ریلی با آینه

آینه به عنوان درب کمد فضای اتاق شما را بزرگ تر و روشن تر خواهد کرد و به همین دلیل هم برای اتاق خواب های کوچک بیش تر پپیشنهاد می شود. ترکیب آینه و چوب، برای کمد دیواری ها می تواند آن ها را از سادگی درآورده و جذابیت خاص خودش را خلق کند.

آیا بازی با رنگ ها روش جالبی برای جذابیت بیشتر اتاق خواب کوچک است ؟

با افزودن کمی رنگ و بافت به ‌کمک روبالشی‌ها یا روتختی و نیز نورپردازیِ مناسب می‌توانید در فضاهای کوچک احساس گرمی و راحتی ایجاد کنید. شاید همه ما فضای یک اتاق خواب رمانتیک را با رنگ های قرمز و شمع های نورانی در جای جای اتاق تصور می کنیم. اما باید این را به شما بگوییم که می توانید با ترکیب رنگ های مناسب، استفاده از وسایلی مانند آباژور یا میز کنار تختی و مهم تر از همه نورپردازی خلاقانه چنین فضایی را برای اتاق خواب دو نفره کوچکتان خلق کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک و ایده های ساده و کاربردی که نمی دانستید!

شیک ترین لوازم دکوراسیون اتاق خوابتان را آنلاین سفارش دهید

گروه بلج، با تولید انواع سرویس خواب، لوازم اداری و دکوراسیون منزل می تواند نیاز های شما را برای یک تغییر دکوراسیون حرفه ای با توجه به نوع کاربری فضا، برطرف کند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی این برند تمامی لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار