دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
یادداشت/
عمليات انتقال گاز عسلويه از مسير قوشه – دامغان – كياسر به ساري به پايان رسيده است و فردا جشن پایداری گاز برگزار می‌شود و از اینرو بايد به جهادگران عرصه خدمت به مردم و دولت خدمتگزار خداقوت و تبريك گفت و قدر اين خادمان سرافراز ملت را دانست.
رسيدن گاز عسلويه به مازندران

آوای خزر-احمد مظفري:
پس از سالها انتظار بالاخره با همت جهادي و تلاش شبانه روزي مهندسان و جهادگران شركت گاز مازندران عمليات انتقال گاز عسلويه از مسير قوشه – دامغان – كياسر به ساري به پايان رسيد و با انجام 170 كيلومتر لوله گذاري به قطر 42 اينچ با ظرفيت تامين گاز به حجم 40 ميليون متر مكعب گاز در روز، زمينه پايداري گاز در استان فراهم گرديد .

با اجراي اين طرح با اعتباري بالغ بر 8200 ميليارد ريال گامي بلند براي پايان دغدغه افت فشار گاز در فصل زمستان گرفته شد و مطمئنا وجود گاز مناسب در استان زمينه سرمايه گذاري و توسعه فعاليتهاي پتروشيمي و پالايشگاه را در استان ايجاد خواهد نمود .

يكي از ثمرات مهم اين طرح، گاز رساني به 150 روستاي چهاردانگه و شهر فريم و 56 روستاي دودانگه است از سوي ديگري به دليل پايداري گاز عمليات گازرساني به 456 روستا به سرعت در حال انجام است كه برخورداري اين روستاها از گاز زمينه حفظ جنگلهاي هيركاني و منابع طبيعي را هم فراهم مي كند .

در سايه اقدامات شايسته دولت و و اميد و در يك اقدام فراگير 120 پيمانكار شركت گاز به طور همزمان در حال اجراي طرحهاي گازرساني به روستاهاي مازندران هستند و خدا را شاكريم كه در اين مسير تا پايان سال 97 تمامي مناطق مازندران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .
علاوه بر شاهكار بزرگ دولت تدبير و اميد در رساندن گاز عسلويه به مازندران از سال 92 تا 96 اقدامات شركت گاز براي توسعه شبكه هاي گاز بي نظير و بي سابقه است.

4100 كيلومتر اجراي شبكه گاز با 157240 انشعاب، كاري عظيم و درخور تقدير است در اين مدت 746 روستاي جديد از نعمت گاز برخودار شدند و 456 روستاي ديگر هم به زودي به جمع دارندگان گاز خواهند پيوست .

در نتيجه اين اقدامات ارزشمند با هزينه 13400 ميليارد ريال تعداد 410000 خانوار مازندراني از نعمت گاز برخوردار شدند. براستي رسيدن گاز عسلويه به مازندران روز جشن و شادماني است ، روزي كه نويدگر پايان افت فشار گاز و قطعي گاز در سرماي زمستان است ، روزي كه تجلي استقلال گازي مازندران و پايان واردات روزانه حدود 10میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان است ، روزي كه لبخند رضايت بر لبان مردم عزيز ، صبور و فهيم مازندران به ويژه مردم زحمتكش و پرتلاش روستاها نقش خواهد بست

روزي كه بايد به جهادگران عرصه خدمت به مردم و دولت خدمتگزار خداقوت و تبريك گفت و قدر اين خادمان سرافراز ملت را  دانست .

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار