دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
وکیل حمید بقایی با اشاره به آخرین وضعیت موکل خود گفت پس از تصادفی که موکل بنده در غرب کشور داشت، هم‌اکنون با اجازه و نظر پزشکی قانونی خارج از زندان در حال تکمیل روند درمان خود است.
به گزارش آوای خزر، مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی درباره آخرین وضعیت جسمانی موکل خود پس از تصادف در غرب کشور خبر داد.
 
2وکیل حمید بقایی با اشاره به آخرین وضعیت موکل خود اظهار کرد: پس از تصادفی که موکل بنده در غرب کشور داشت، هم اکنون با اجازه و نظر پزشکی قانونی خارج از زندان در حال تکمیل روند درمان خود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند درمان موکل بنده در منزل انجام می‌شود و تا زمانی که پزشکان تشخیص دهند و او اجازه داشته باشد، در خانه و خارج از زندان می‌ماند.

این وکیل دادگستری با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر احتمال فرار حمید بقایی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی شایعات وجود دارد که براساس آن گفته شده از آنجایی که آقای بقایی غرب کشور تصادف کرده در حال خروج از کشور بوده است، اما اگر کسی قصد فرار از کشور را داشته باشد با خودروی شخصی خود این کار را انجام می‌دهد؟

عبدالله‌پور گفت: آقای بقایی را همه می‌شناسند و او با خودروی شخصی خود به غرب کشور رفته بود، پس اینکه گفته می‌شود قصد فرار داشته عقلانی نیست.

وی ادامه داد: موکل بنده در غرب کشور بزرگ شده و پدر او در کرمانشاه نظامی بوده است، به همین دلیل از فرصت به وجود آمده استفاده کرده تا به سفر برود و همان‌جا تصادف کرد و اکنون در خانه است.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار