دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به جلسه‌ روز گذشته سازمان جنگل‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.

به گزارش آوای خزر، به نقل از مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها،مراتع و آبخیزداری، «رضا افلاطونی» در مورد روند پیگیری‌ها در ماجرای وقف کوه دماوند و جنگل هیرکانی گفت: بیانیه‌ای را تهیه کردیم که امروز از طریق سازمان جنگل‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و در قالب همان بیانیه انشالله قضیه تمام است.


وی ادامه داد: در جلسه‌ای که دیروز خدمت آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور روسای سازمان ثبت، جنگل‌ها و اقاف برگزار شد، همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.


افلاطونی با اشاره به جزئیات پرونده، افزود: جزئیات در کارگروه‌های کارشناسی بررسی می‌شود و با حضور کارشناسان و مدیران هر دو دستگاه روی آن تصمیم گیری می‌شود، چون تا الان اختلاف‌های فنی و حقوقی وجود داشته که موضوع آنقدر ادامه دار شده است، ولی در مجموع مردم نگران کوه دماوند و جنگل آق‌مشهد نباشند و امیدواریم مشکل هرچه زودتر حل شود.


مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها ادامه داد: برای جنگل‌های آق‌مشهد هم قرار شد، به همین شکل در کارگروه‌های مشترک موضوع مطرح شود، امیدوار هستیم ریاست محترم قوه قضاییه به پرونده ورود کنند تا کمک کنند و این مشکل هرچه زودتر حل شود. ماجرای پیگیری‌ کوه دماوند و جنگل هیرکانی یک روند رسیدگی قضایی دارد که با توجه به حساسیت‌های دادستان کل کشور به این موضوع، ما به عنوان سازمان جنگل ها نامه‌ای را مجددا برای ایشان نوشتیم و پیگیر هستیم و امیدواریم هرچه این مراحل انجام شود.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار