دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار 
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اصحاب قلم و خبرنگاران رسانه های گروهی استان تبریک گفت . 
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اصحاب قلم و خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان تبریک گفت.  

به گزارش آوای خزر، در این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه در تقویم ایران اسلامی یادآور جانفشانی مردانی است از جنس قلم که سطر سطر مردانگی را با قطره‌های خون خود نوشتند و با نفس‌های واپسین خود، روح جاودانگی را در کالبد کلمات جاری کردند.

خبرنگاران متعهد راویان حقیقت در دنیای مجازی اند که به دور از هرگونه غوغا سالاری به نقش خطیر خود در زدودن هرگونه جعل و تحریف از سیمای پاک جامعه پرداخته و با پاکی قلم ارزشمند خود به انتقال فرهنگ و میراث ارزشمند اسلامی و اجتماعی اهتمام می‌ورزند.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک این روز فاخر، که به پاسداشت شهادت، خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نام گذاری شده است از تلاش و کوشش خبرنگاران عزیز استان که در طول سال گذشته با ارتقاء احساس امنیت در استان، خادمان مردم ولایتمدار در نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت یاری دادند، قدردانی می‌نماید.

امید آن داریم تا در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، تحت زعامت مقام معظم رهبری”مدظله العالی” در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و سربلند باشید.



فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی


----------------------------------------------------------------------------------


پیام تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت عید بزرگ غدیر 

سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی فرا رسیدن عید غدیر را به همه مسلمانان جهان و مردم ولایتمدار استان مازندران تبریک گفت.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

غدیر نقشه راه و نشانه‌ای از جامعیت اسلام، نعمت هدایت و نشان دادن صراط مستقیم به جامعه بشریت است و روز عید غدیر روز" الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی" است که در آن روز پیامبر گرامی اسلام فردی که از لحاظ شخصیت ایمانی، اخلاقی، انقلابی و نظامی و رفتاری فردی ممتاز و منحصر به فردی بود را به جایگزینی خود منصوب و مردم را به تبعیت از او موظف کردند.

مسأله غدیر یک حادثه بسیار بزرگ و پر معناست که به میمنت آن، امتداد خط همه رسالت هاى الهى در طول تاریخ روشن و نورانى شد. در غدیر، ولایت معنا و مفهوم عظیمى و مصداق مشخصى همچون اتّحاد و همبستگی امت اسلامی در همه‌ى شئون سیاسى و اجتماعى پیدا کرد که براى جامعه اسلامى ما، نقطه‌ای حساس و قابل تامل است.

عید غدیر روزى است که مفهوم ولایت اسلامى به وسیله پیامبر اکرم (ص) یک مصداق روشن و عینى پیدا کرد براى کسانى که مى‌خواهند از الگوى انسان طراز اسلام، نمونه‌اى ذکر کنند، و بهترین نمونه همان کسى است که در آن روز نبی مکرم اسلام او را با الهام الهى و به دستور پروردگار عالم، براى منصب عظیم ولایت، معین فرمود.

فرماندهی انتظامی استان مازندران، ضمن تبریک این روز سرنوشت ساز الهی، توفیقات روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و همه دلسوزان نظام را در سایه رهنمود‌های داعیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی از درگاه خداوند باریتعالی خواستار است.



فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدارمرتضی میرزایی


انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: