دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

به گزارش آوای خزر، سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اشکالات متعددی در نحوه قرارداد و پرداخت وجود دارد. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، صبح دیروز در نشست خبری خود، درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال (مارک ویلموتس) گفت: ما در این موضوع ورود پیدا کردیم، در ابتدا سازمان بازرسی اشکالات متعددی را در این قرارداد یافته است. این اشکالات شکلی، نحوه قرارداد و نحوه پرداخت بوده است.

سپاهان در مسیر  انتخاب سرمربی جدید
امیر قلعه‌نویی بعد از شکست سپاهان برابر استقلال در جام حذفی استعفا داد و اکنون خبرهای مختلفی درباره سرمربی فصل بعد سپاهان شنیده می‌شود. به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی دقایقی بعد از شکست برابر استقلال، از سمت خود استعفا داد تا بدون کسب جام در دو فصل، خداحافظی تلخی از سپاهان داشته باشد. برنامه مدیران سپاهان فعلا این است که در دو بازی پایانی لیگ تکسیرا، دستیار قلعه‌نویی، سرمربی باشد و احتمالا اولویت بعدی برای باشگاه انتخاب مدیرعامل است تا بعد از انتخاب مدیر جدید سازوکار انتخاب سرمربی انجام شود. با این حال برخی خبرهای رسیده از اصفهان حاکی از آن است که سپاهان قصد دارد در فصل آینده محرم نویدکیا را جانشین قلعه‌نویی کند و حتی گفته می‌شود که مسئولان این باشگاه از نویدکیا خواسته‌اند برنامه‌های تمرینی، اردو، نفرات مورد نظرش برای فصل آینده و... را در اختیار باشگاه قرار دهد. این در حالی است که باشگاه سپاهان و نویدکیا هنوز موضعی رسمی درباره این موضوع نداشته‌اند و فعلا باید در انتظار پایان لیگ برتر باشیم. نکته دیگر این است که قلعه‌نویی در برهه‌ای قصد داشت نویدکیا را به کادر فنی سپاهان اضافه کند، ولی این اتفاق عملی نشد. سپاهان چند سال پیش هم عبدالله ویسی که استقلال خوزستان را قهرمان کرده بود به اصفهان آورد که آن انتخاب جواب نداد. بدون شک انتخاب نویدکیا به جای قلعه‌نویی هم یک ریسک بزرگ است، نویدکیا که بدون شک محبوب‌ترین بازیکن در تاریخ باشگاه سپاهان است هنوز مربیگری در هیچ تیمی را تجربه نکرده و حضور روی نیمکت سپاهان به‌عنوان سرمربی، چالش‌های جدیدی را در آغاز راه مربیگری برای محرم رقم خواهد زد. گفته می‌شود انتخاب یک مربی سرشناس خارجی هم یکی دیگر از گزینه‌های مورد نظر باشگاه سپاهان است./شرق

انتهای پیام/1005

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار