دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
الان زمانی است که مدیران زرنگ به دنبال مکتب آلمانی بروند و مربیان آلمانی را جذب کنند تا تفکر فوتبالی این کشور را به باشگاه و تیم خود تزریق کنند.
به گزارش آوای خزر، لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، درس‌های زیادی برای اهالی فوتبال داشت؛ هزاران درس ریز و درشت. از مرحله گروهی تا همین حالا که اتفاقات عجیب و شگفت‌انگیزی مثل شکست ۸-۲ بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ را تجربه کردیم. از فرار پاری‌سن ژرمن در ۱۴۸ ثانیه پایانی مقابل آتالانتا از شکست و حذف شدن گرفته تا اتفاقی که برای اتلتیکو مادرید رخ داد؛ آن‌ها ابتدا لیورپول را حذف کردند و سپس برابر لایپزیش که تیمی بی‌نام و نشان است، شکست خورده و به خانه بازگشتند.
البته فقط این‌طور نبوده که درس فوتبال متعلق به مربیان و اروپایی‌ها باشد. لیگ قهرمانان امسال با توجه به اتفاقاتی که در آن رقم خورد، برای همه ما درس داشت. برای مدیران، هواداران و هر کس که عاشق فوتبال است. چهار باشگاه به نیمه‌نهایی رسیده‌اند که سه باشگاه، مربی آلمانی داشتند. لایپزیش و بایرن‌مونیخ، گرد و خاکی به پا کرده‌اند و از آن سو، توخل توانست با شیوه آلمانی‌ها یعنی مبارزه تا آخرین ثانیه‌ها، تیم پاریسی را به نیمه‌نهایی برساند. این‌ها یکباره به دست نیامده است. آلمانی‌ها بار دیگر به مردم دنیا درس دادند. آن‌ها چراغ فوتبال را بعد از توفان کرونا روشن کردند و به سایر کشور‌ها امید دادند که برگردید و فوتبال بازی کنید؛ در کنار هم باید کرونا را کنار بزنیم. سپس لیگ منظم‌شان را به انتها رساندند و همه تورنمنت‌ها را پایان دادند.
آلمانی‌ها، کلی جوان عالی و باکیفیت به فوتبال دنیا معرفی کردند و بایرنی‌ها باز هم دست به خرید‌های جذاب زدند. یک سیستم تاکتیکی تازه توسط فلیک به مربیان جهان معرفی شد که مبتنی بر پرسینگ، دوندگی زیاد، درگیری بر سر هر توپ در هر نقطه از زمین و پاس‌های عرضی در محوطه جریمه حریفان است. این، مکتب فوتبال آلمانی هاست که هر روز پیشرفت می‌کند و مسائل تاکتیکی جدیدی از آن به بیرون می‌آید. آلمانی‌ها دیگر فوتبال ماشینی بازی نمی‌کنند، اما به اندازه ساعت‌های ساخت سوئیس، منظم و کامل هستند.
الان زمانی است که مدیران زرنگ به دنبال مکتب آلمانی بروند و مربیان آلمانی را جذب کنند تا تفکر فوتبالی این کشور را به باشگاه و تیم خود تزریق کنند. اتفاقاً فوتبال ایران چند نماینده در آلمان دارد که آن‌ها فوتبال آلمانی را می‌آموزند و با تاکتیک‌ها و مکتب باشگاهداری و تیمداری در این کشور کاملاً آشنا هستند؛ مهدی مهدوی‌کیا یا وحید هاشمیان، حتی الکس نوری و فریدون زندی و... ده‌ها اسم دیگر که در آلمان تحصیل و فوتبال کرده‌اند. یعنی فوتبال ایران در همین شرایط، به روز و روزگاری می‌رسد که توان شیفت کردن از مکتب ریاکاری و دلالی به مکتب فوتبال منظم و قانونمند همراه با کسب نتیجه آلمانی را به دست بیاورد.
 
انتهای پیام/1005
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار