دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت اعلام کرد:
دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت، 26 و 27 آبانماه 96 به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد و برای نخستین بار، این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (Isc) نمایه می شود.
کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستم قدرت پس از 11 دوره از تهران خارج شد/ دانشگاه علم و فناوری مازندران میزبان کنفرانس دوازدهم
 
به گزارش آوای خزر از ساری، نبی الله رمضانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت به میزبانی مازندران در دانشگاه علم و فناوری برگزار می شود، اینکه چنین کنفرانس بزرگی پس از 11 سال از تهران خارج شود؛ یک پروسه 6 _ 7 ماهه بوده است.

وی افزود: دانشگاههایی از تهران، مشهد و اصفهان درخواست میزبانی داده بودند اما دانشگاه علم و فناورری مازندران توانست این میزبانی را به دست بگیرد و امیدواریم با همکاری حامیان خود در مازندران میزبان خوبی باشیم، در این زمینه برای اسکان میهمانان داخلی و خارجی هتل صدرا بهشهر را در نظر گرفتیم و در این مراسم از استاندار مازندران، مدیرعامل برق منطقه ای و دیگر مسئولان مرتبط ملی، استانی و شهرستانی دعوت خواهیم کرد و پیش بینی می کنیم در روز افتتاحیه 500 شرکت کننده داشته باشیم.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت گفت: از سه نخبه و اندیشمند به نامهای پروفسور حسن نوری، پروفسور کراسلی و پروفسور سیدهو که هر سه ساکن انگلستان هستند، دعوت به عمل آمده است البته سخنران اصلی پروفسور کراسلی است، علاوه بر این نیز در ابتدا رئیس دانشگاه علم و فناوری در مراسم افتتاحیه خیرمقدم می گوید و دبیر علمی کنفرانس نیز به بیان چکیده ای از اهداف و برنامه های کنفرانس می پردازد.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و فناوری مازندران گفت: مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس تا 30 آبان ماه است و احتمال تمدید آن تا 10 آذر وجود دارد، همچنین پیش بینی می کنیم که 150 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شود، اگر حدود 50 مقاله باکیفیت بالا باشد، بین 20 تا 25 مقاله ارائه خواهد شد و بقیه آنها بصورت پوستر در کنفرانس در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

رمضانی اظهار داشت: وجود نیروگاه شهید سلیمی در نکا، وجود شرکتهای توزیع برق انبوه در مازندران، وجود اساتید و متخصصانی که مقالات آنها در حوزه فنی و مهندسی جزو مقالات پراستناد جهان است، ایجاد فرصتی برای ارائه محصولات و دستاوردهای حوزه برق در قالب نمایشگاه، حل برخی از مشکلات صنایع در حوزه برق، معرفی دانشگاه علم و فناوری و بالابردن انگیزه دانشجویان ازجمله اهداف پذیرش میزبانی دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت است.

وی بیان کرد: یک تور سیاحتی نیز در روز اول یا دوم در منطقه نمونه گردشگری عباس آباد بهشهر برای مدعوین تدارک دیده شده است.
 

دبیر ارتباط با صنعت دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت نیز در این جلسه اظهار داشت: این کنفرانس با کمک و همراهی شرکت برق، نیروگاه شهید سلیمی، شرکت توزیع، توانیر و انجمن مهندسان برق و الکترونیک شاخه مازندران برگزار می شود و صاحبان همه شرکتهای برق منطقه ای و توزیع و تجهیزات که در زمینه کنترل، حفاظت و اتوماسیون کار می کنند، از مدعوین هستند.

ایرج احمدی افزود: روز قبل از کنفرانس، یک کارگاه آموزشی برگزار می شود و می خواهیم این کنفرانس از حالت صرف مقاله و امتیاز و پایان نامه خارج شود و چیزی را به دانش فنی مهندسان اضافه کند، از همه متخصصان بنام صنعت درخواست کردیم که یکسری کارگاههایی را مرتبط با موضوع کنفرانس برگزار کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و فناوری مازندران گفت: یکی از برنامه های جنبی کنفرانس نیز برپایی غرفه است که فضایی برای 14 غرفه آماده شده و تاکنون افرادی برای دریافت غرفه اعلام آمادگی کرده اند.

وی در پایان گفت: دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت، 26 و 27 آبانماه 96 به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد و برای نخستین بار، این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (Isc) نمایه می شود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار