دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
ژوزه مورینیو سرمربی فعلی تاتنهام در نقل‌وانتقالات خیلی سابقه خوبی ندارد و بعضاً بازیکنانی را با اطمینان خریده که اصلاً برای تیم‌هایش مفید نبوده‌اند.

به گزارش آوای خزر، در هر تیمی که رفته به‌طور میانگین با ۲ بازیکن به اختلاف خورده است. اختلافاتی که گاهی فنی و گاهی هم حتی غیرفنی است. باشگاه تاتنهام در بازار تابستانی برای خرید بازیکن دچار چالش شده است. آنها دست روی هر گزینه‌ای که می‌گذارند ابتدا باید ببینند از لحاظ روانی مناسب مورینیو هست یا خیر. در غیر این‌صورت مثل گزینه‌های سال‌های قبل تیم‌های مورینیو پول‌شان دور ریخته خواهد شد.

ایکر کاسیاس
دسامبر ۲۰۱۲ را طرفداران رئال به خاطر دارند. مورینیو به طرز عجیبی کاسیاس را مقابل مالاگا نیمکت‌نشین کرد تا آدان سه گل دریافت کند. او در کنفرانس گفت دلیل این کنار گذاشتن فنی بوده اما نیمکت‌نشینی‌های ادامه‌دار ایکر نشان داد همه چیز کاملاً شخصی بود. هرچند ایکر بعداً در زمان کارلو آنچلوتی هم چرخشی بازی می‌کرد.

لوک شاو
آمادگی، تمرینات و تعهدش همگی در زمان سرمربیگری مورینیو زیر سؤال رفت. شاو بازیکنی بود که مورینیو موقع جدایی از منچستر هم دست از انتقاد از او برنمی‌داشت. اکثر مواقع در رختکن مورد انتقاد آقای خاص قرار می‌گرفت. کار به جایی رسید که در فصل دوم آقای خاص روی نیمکت منچستر لوک شاو فقط ۱۱ بازی انجام داد. بعدها شاو درباره مورینیو گفت: «شما باید پوست‌کلفت باشید تا کنار این مربی کار کنید.»

تانگی اندومبله
این هافبک فرانسوی همین حالا در تاتنهام مورد غضب آقای خاص است. وقتی مورینیو به تاتنهام آمد تانگوی آماده نبود و همین نگاه بدبینانه در ذهن آقای خاص حک شد. اتفاق خوب برای این دو در زمان قرنطینه و تمرین غیرقانونی تاتنهامی‌ها در پارک رخ داد. مورینیو گفته اگر تانگوی تلاش بیشتری انجام دهد بازیکن خوبی خواهد شد.

پل پوگبا
قرار بود پوگبا بهترین بازیکن یونایتد باشد و تیم بر محوریت او بچرخد. اوایل هم مورینیو از پل در برابر رسانه‌ها دفاع می‌کرد اما بعد از آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ همه چیز عوض شد. توقعات بالای مورینیو از پوگبا برآورده نشد و اختلاف را میان این دو کلید زد. کار به‌جایی رسید که آقای خاص از پوگبا به عنوان «ویروس» تیمش یاد کرد.

پدرو لئون
از ختافه به مادرید آمد برای تحقق رؤیاهایش. رؤیاهایی که به دست مورینیو نقش بر آب شد چراکه اصلاً پدرو مورد توجه آقای خاص نبود. او کلی تلاش کرد تا خودش را به سرمربی پرتغالی وقت رئال ثابت کند اما فقط ۶ بازی توانست به میدان برود. درنهایت جدایی بهترین تصمیم برای پدرو لئون و نابودی توسط آقای خاص بود.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: