دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:
فرمانده انتظامی مازندران از کشف سه میلیارد و 22 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
کشف 3 میلیارد ریالی کالای قاچاق طی 48 ساعت گذشته در مازندران 

به گزارش آوای خزر،سردار سید محمود میرفیضی  با اعلام این خبر افزود: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي گمرکي، دخاني و ترانزيتي و در راستاي طرح تشديد و مقابله با قاچاق کالا و ارز با عنایت به فرامين مقام معظم رهبري و تاکيد معظم له در برخورد جدي و عميق با باندها و شبکه هاي عمده قاچاق، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا طی 48 ساعت گذشته در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه وتوزیع کالای قاچاق در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق موفق شدند،بیش از 72 هزار نخ سیگار قاچاق را به همراه 88 بسته تنباکو، دو هزار دارو و مکمل هاي نيروزای انساني غيرمجاز، 827 عدد دستگاه تصفيه آب، سه دستگاه موتورسيکلت سنگين،15تن چوب آلات جنگلی قاچاق و انواع خوراکی و نوشیدنی های غیر مجاز کشف کنند.

سردار میرفیضی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را سه میلیارد و 22 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در همین ارتباط نه دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور است، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی،تولید- اشتغال، پلیس برای مقابله با این پدیده شوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با عوامل قاچاق برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار