دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در این شهرستان در رزمایش کمک مومنانه توزیع گردید و از این مقدار، هزار و ۱۰۷ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از ۳۱ مرداد ماه تا ۹ شهریور در محمودآباد توزیع شده است که این به سبب ذات خدمت رسانی بسیج می‌باشد.
ذات بسیج خدمت رسانی به مردم است 
به گزارش آوای خزر از شهرستان محمودآباد، سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران بسیجی محمودآباد با اشاره به اینکه هزار و ۵۳۰ خانوار نیازمند در شهرستان محمودآباد شناسایی شدند، اظهار کرد: از این تعداد، هزار و ۵۲۱ خانوار دریافت کننده بسته‌های کمک مومنانه بودند که می‌توان گفت بالای ۹۵ درصد جامعه هدف این شهرستان پوشش داده شد.
وی افزود: ارزش ریالی کل خدمات ارائه شده در مرحله دوم ۳ میلیارد و ۱۴۶ هزار ریال بوده است، که از این مبلغ هزینه، ۲ میلیارد و ۸۳ هزار ریال از ۱۴۷ مورد منابع خیرین و کمک‌های مردمی و یک میلیارد و ۶۳ هزار ریال از ۵ دستگاه همکار و نهاد‌ها در محمودآباد تامین شده است.
فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: ۳۰ کارت هدیه، آماده کردن ۲ سری جهیزیه، ۳۵۰ بسته لوازم التحریر، ۳۰ بسته پوشاک و کفش، پرداخت ۲ قسط عقب‌مانده (قبوض، اجاره) و توزیع ۴ هزار و ۵۷۷ اطعام (غذای گرم) از دیگر خدمات ارائه شده در رزمایش مرحله دوم بود.
سرهنگ ابراهیم‌نژاد خاطر نشان کرد: با همت بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمودآباد و با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
وی در پایان گفت:با توجه به اینکه انعکاس عملکرد خوب بسیج سپاه ناحیه قطعا با حضور شما اصحاب رسانه بسیجی شهرستان عالی بوده است، و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر استمرار و تکرار رزمایش کمک مومنانه در شهرستان محمودآباد نیز ادامه پیدا کرده است.
ذات بسیج خدمت رسانی به مردم است
حجت‌الاسلام محمد اسداللهی نماینده، ولی فقیه در سپاه محمودآباد نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه ۹۵ درصد کمک‌های در سطح این شهرستان انجام شده است، عنوان کرد: خبر همراه با تدین سازندگی به وجود می‌آورد و هر آنچه امروز از وقایعی همچون عاشورا داریم از روایت کنندگان صحنه کربلا بوده است.
وی افزود: روایت‌ها در گذشته تا کنون و هر شرایط آب و هوایی توسط اصحاب بسیجی رسانه‌ها انعکاس داده شد و امیدواریم ثابت قدم باشند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران بسیجی شهرستان که در طی این چند ماه شیوع ویروس کرونا و رزمایش‌های کمک مومنانه به انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج پرداختند، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
سید مهرداد محمدیان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار